سخنگوی پارک تفریحی دیزنی ورلد گفت: بیش از 90 درصد کارکنان این مجموعه واکسینه شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش رسانه ای، دیزنی ورلد دستور واکسیناسیون کووید-۱۹ خود را به حالت تعلیق درآورده است. ایستگاه تلویزیونی محلی فاکس اولین بار این خبر را گزارش کرد و منبع آن را با یکی از بازیگران این مجموعه تفریحی اعلام کرد. این پارک تفریحی هنوز به طور رسمی این خبر را تایید نکرده است. رویترز گزارش داد که سخنگوی دیزنی از طریق ایمیل به این پرسش پاسخ داد: «ما معتقدیم که در مورد واکسن‌های اجباری رویکرد درستی بوده است، چرا که ما ایمنی و رفاه بازیگران و مهمانان خود را در اولویت قرار داده ایم.»

این درحالی است که بیش از ۹۰ درصد از اعضای فعال بازیگر مستقر در فلوریدا قبلاً تأیید کرده اند که کاملاً واکسینه شده اند. DIsney World، مستقر در اورلاندو، فلوریدا، در نبرد با دیگر پارک‌های تفریحی فلوریدا بر سر مسائل مربوط به کارکنان و حداقل دستمزد بوده است. در اوایل این هفته، قانونگذاران ایالت فلوریدا، به شدت از سوی فرمانداران دیسانتیس، طرح‌هایی را تصویب کردند که دستورات ماسک و واکسن را محدود می‌کردند.

دیسانتیس روز پنجشنبه قبل از امضای لوایح گفت: «هیچ کس نباید شغل خود را به دلیل کرونا از دست بدهد. فلوریدا پیشرو است و این قوی‌ترین قانونی است که در هر نقطه از کشور در این زمینه وضع شده است.» شرکت مادر دیزنی ورلد، شرکت والت دیزنی، با مقامات کاخ سفید در مورد دستورات واکسیناسیون ملاقات کرده است. این شرکت تابستان امسال واکسیناسیون اجباری را برای همه کارمندان ساعتی حقوق بگیر و غیر اتحادیه در ایالات متحده که در هر یک از سایت هایش کار می‌کنند، اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار