مدیریت، بهره‌وری و بهره‌برداری پارک جنگلی صفارود رامسر از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت:با توجه به تنظیم و ابلاغ شرح خدمات مدیریت پارک‌های جنگلی کشور و در اجرای قانون برنامه ششم توسعه با عنایت به ماده سه قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، مدیریت، بهره‌وری و بهره‌برداری پارک جنگلی صفارود رامسر از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شد.

او افزود: جلب مشارکت بخش‌خصوصی در کنار طرح‌های دولت برای اجرای برنامه‌های حفظ و حراست از منابع طبیعی و پارک جنگلی در اولویت کار‌های این اداره قرار دارد و از آن استقبال می‌کنیم.

سنگاری گفت: این پارک در سال ۱۳۷۷ در ۸ کیلومتری جاده رامسر به جواهرده در حوزه آبخیز ۳۰ رامسر به مساحت ۵۶ هکتار احداث و با چشم انداز‌های بی نظیرش یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب مازندران و در اختیار هموطنان و همشهریان قرار گرفته است.

او افزود: با واگذاری پارک‌های جنگلی، بهسازی، بازسازی، زیباسازی و چابک‌سازی انجام می‌گیرد؛ چرا که با این واگذاری‌ها شاهد ایجاد تأسیسات زیرساختی در این پارک‌ها برای ارائه خدمت بهتر به مردم هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت: پس از احاله مدیریت پارک‌های جنگلی ناظرینی از کارشناسان مجرب به منظور نظارت بر اجرای صحیح کتابچه طرح، بر عملکرد مجری نظارت می‌کنند تا مدیریت بهره‌برداری پارک به درستی انجام گیرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.