معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: از اول آذرماه صدور بلیط اتوبوس و حمل و نقل مسافر در استان تا ۸۰ درصد انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین‌زاده، معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: صدور بلیط اتوبوس از اول آذرماه تا ظرفیت ۸۰ درصد انجام می‌شود که پیش از این، این ظرفیت ۶۰ درصد در حمل و نقل جاده‌ای و بین شهر‌های مختلف بوده است.

او تصریح کرد: ۱۵۷ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل مسافر تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به هموطنان در مسافرت‌ها انجام دهند که قطعاً این خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد بود.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از اول آذرماه در کنار افزایش ظرفیت حمل و نقل مسافر تا ۸۰ درصد به صورت هوشمند سلامت افراد با کارت ملی در هنگام صدور بلیط رصد خواهد شد.

شیرین‌زاده افزود: بدون ارائه کارت واکسن امکان صدور بلیط فراهم نخواهد شد مگر آنکه افراد تست پی. سی. آر را ۷۲ ساعت قبل از سفر ارائه کنند تا سلامت آن‌ها برای شرکت‌های حمل و نقل محرز شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: افراد مشکوک به بیماری کرونا به هیچ وجه از سرویس شرکت‌های خدماتی مسافری بهره‌مند نبوده و سعی بر این خواهد بود تا از مسافرت این افراد جلوگیری شود.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به فعالیت کمیسیون ۱۱، ۱۲ و ۱۴ اشاره کرد و ادامه داد: چنانچه شرکت‌های حمل و نقل مسافر و یا راننده و همچنین مالکان خودرو‌ها دچار تخلف در حوزه‌های مختلف شوند در قالب این کمیسیون‌ها به تخلفات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

شیرین‌زاده اضافه کرد: به تخلفات رانندگان در کمیسیون ۱۱، تخلف ناوگان حمل و نقل مسافر در قالب کمیسیون ۱۴ و همچنین تخلف شرکت‌های حمل و نقل در قالب کمیسیون ۱۲ رسیدگی شده و صدور آرا به سرعت انجام می‌شود.

او ضرورت خدمات‌رسانی با ارتقا کیفی اقدامات انجام شده یادآور شد و بیان کرد: در داخل اتوبوس و در ۳ قسمت برگه‌هایی الصاق شده تا در صورتی که هموطنان شکایتی از شرکت‌های حمل و نقل و یا مالکان خودرو داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارش کنند.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل سرعت رسیدگی به تخلفات را در کمتر از ۴۸ ساعت یادآور شد و ادامه داد: استان اردبیل در پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه حمل و نقل بار و مسافر رتبه اول کشور را به دست آورده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.