مدیر امور توزیع برق شهرستان کنارک گفت: افزون بر ۴۲۶ دستگاه کنتور دیجیتال از ابتدای امسال تاکنون در مناطق مختلف تحت پوشش این امور نصب و ۲۲۲ کنتور معیوب تعویض شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،حسین زنده دل امدیر امور توزیع برق شهرستان کنارک ظهار داشت: خدمت رسانی و کسب رضایت مشترکان، اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات، توسعه سامانه هوشمند شبکه برق و مدیریت بار شبکه در فصل گرما از جمله اهداف مهم تعویض و نصب این تعداد کنتور است.

وی بیان کرد: مجموع کنتور‌های مکانیکی این شهرستان چهار هزار و ۵۷۴ کنتور و مجموع کنتور‌های دیجیتال این منطقه ۲۰ هزار و ۹۲۳ کنتور است.

اصلاح ۲۵۴ مورد روشنایی معابر در شهرستان کنارک انجام شد

زنده دل ادامه داد: از ابتدای  امسال  تاکنون ۲۵۴ مورد اصلاح روشنایی معابر شهری ثبت شده در نرم افزار برق من انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۹۷ مورد لامپ و ۵۷ مورد تجهیزات شبکه روشنایی معابر طی این اقدامات اصلاح شده است.

مدیر امور برق شهرستان کنارک در ادامه به سایر اقدامات شاخص این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون اشاره کرد و افزود: تعویض ۱۱ اصله پایه فشار متوسط، تعویض ۲۷ اصله پایه فشار ضعیف، تعویض ۲ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی فشار متوسط، توسعه یک کیلومتر شبکه برق روستایی، احداث ۲ دستگاه پست توزیع هوایی، برقرسانی به ۲۰ حلقه چاه کشاورزی، افزایش قدرت ۶ دستگاه ترانسفورماتور فولبار، بررسی و رفع افت ولتاژ ۱۵۶ مورد مشترکین روستایی و شهری، اصلاح و ترمیم ۲۴ دستگاه ارت حفاظتی و الکتریکی، تبدیل هزار و ۷۰۰ متر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار، شاخه زنی ۴۵ اصله درخت واقع شده در حریم شبکه و ۹ مورد اخطاریه نقض حریم از جمله اقدامات مهم این امور از ابتدای سالجاری تاکنون است.

وی مجموع اعتبار اقدامات عنوان شده این امور از ابتدای سالجاری تاکنون را بیش از پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، کنارک شهری در جنوب استان سیستان و بلوچستان است، در مورد وجه تسمیه این شهر آنچه که بر سر زبان‌ها باقی‌مانده این است که در این مکان درختان کنار زیادی یافت می‌شده که به همین علت این شهر کوچک بندری به کنارک معروف گشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.