به منظور ساماندهی تردد در اسکله‌های لافت و پل و پیشگیری از اتلاف وقت مردم گیت های دریافت عوارض در بندر لافت قشم جمع آوری شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گیت‌های متعدد اخذ عوارض در اسکله‌های لافت و پل جمع آوری  شد.

به منظور ساماندهی تردد در اسکله‌های لافت و پل و پیشگیری از اتلاف وقت مردم به سبب توقف در چندین گیت پرداخت عوارض، از امروز عوارض تردد از اسکله‌های لافت و پل به صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می‌شود.

هادی نعیمیان،رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم افزود: برای ساماندهی وضعیت اسکله، روز سه شنبه جلسه‌ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مشکلات اسکله پل برگزار و قرار شد تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری هرمزگان هزینه تردد تجمیعی مانند سابق در اسکله پل دریافت شود.

او افزود: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت‌های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیمات نهایی از سوی استانداری، اطلاع رسانی خواهد شد.

افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله‌های لافت و پل بازدید و برای ساماندهی وضعیت این اسکله‌ها دستور ویژه صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۸:۰۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ایده خوبی بود اصلا خوب نبود این گیت ها وقت رو هم میگرفت