رئیس قوه قضائیه طی دستوری به دادستان کل کشور تاکید کرد که نسبت به تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیفی در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، تسریع صورت گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی دستوری به دادستان کل کشور تاکید کرد که نسبت به تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، تسریع صورت گیرد.

متن این دستور به شرح زیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری

دادستان محترم کل کشور

با سلام و تحیت

از قرار اطلاع، وسائل نقلیه‌ای که در خصوص پرونده‌های مواد مخدر توقیف یا ضبط شده‌است، به مدت نسبتا طولانی تعیین تکلیف نشده و در محل‌های مناسبی نگهداری نمی‌شوند؛ لذا از طریق دادستان‌های محترم و هر طریق دیگری که مناسب می‌بینید از محل نگهداری خودرو‌ها بازدید به عمل آمده و در تعیین تکلیف نهایی تسریع شود و گزارش اقدامات صورت گرفته، ارائه که اگر اقدامی از ناحیه اینجانب لازم است انجام شود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه سرعانی
۱۷:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
اصلا به فکر ما بیچاره ها نیستن ماشین ۴ ملیارد منو ۱۷۰۰ فروختن اصلا حق ما نبود من هنوز دنبال پروندم میبینم فروختن رفته به کی شکایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
شما هنوز خودروهای دپو شده میلیاردی را تعیین تکلیف نکردید چه طور می خواهید خودرو قاچاقچیان را تعیین تکلیف کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
رسیدگی به پرونده های قضایی خیلی کند است.
Iran (Islamic Republic of)
احمد فرهنگ نیا
۲۰:۲۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
با سلام. برای پرداخت حقوق میلیونها نفر حقوق بگیر، این همه کسری بودجه داریم. فعلا که راهی برای ایجاد اشتغال واقعی و در نتیجه عدم تورم ندارید. (و در واقع اجازه این کار را نمی دهید) اینها را بفروشید و حقوقها را جور کنید بهتر از خاک خوردن و کهنه شدن است. و نیز بهتر از چاپ پول و ایجاد تورم است. عذر می خواهم که صریح گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
من سرباز مواد مخدر بودم.خودروهای توقیفی داغون میشن همشون
آخرین اخبار