جعفری گفت: اگر می‌خواهیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درستی به نسل جدید منتقل شود حتما باید از ابزار هنر و ادبیات استفاده کنیم.

علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یکی از اقدامات خوبی که در موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شکل گرفته، موضوع حمایت از آثار ادبی و هنری است.

وی افزود: خوشبختانه تا الان ۱۰۰ عنوان کتاب جدید تالیف شده و آماده رونمایی می‌باشد و تا پایان سال هم ۱۰۰ عنوان کتاب جدید دیگر اضافه خواهد شد که در مجموع ۲۰۰ عنوان کتاب تالیف و چاپ می‌شود و در اختیارعلاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

جعفری اظهار کرد: یکی از گونه‌های کتاب در دست اقدام در حوزه داستانی است که در کنار این موضوع از دو سال گذشته کارگاه‌های اموزشی تشکیل شده و  نوقلم‌ها و جوانان علاقه‌مند در این کارگاه‌ها شرکت کردند و خوشبختانه ۱۰ رمان توسط اعضای این کارگاه آموزشی تهیه شده و در مرحله چاپ است.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی جوانان خوش فکر و اهالی قلم گفت: قطعا در آینده چهره‌های موفق در حوزه نویسندگی خواهیم داشت و سوژه‌های نابی که همچنان گوهر در درون سپهر افتخارات ملت ایران خصوصا در دفاع مقدس است شناسایی شده و به دیگران نشان می دهند.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درستی و با جذابیت به نسل جدید منتقل شود، حتما باید از ابزار هنر و ادبیات به ویژه ادبیات داستانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار