استاندار قزوین از اجرایی نشدن طرح ملی مدیریت هوشمند کرونا در استان انتقاد کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اعلایی، استاندار قزوین در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: شرایط کرونایی استان قزوین قابل قبول است و نباید مسئولان و مردم، این شرایط را برهم بزنند.

وی افزود: مناطق آلوده به ویروس کرونا و مناطقی که مردمان آنجا کمتر واکسن کرونا تزریق کرده اند، باید بیشتر مورد توجه مسئولان بهداشت و درمان استان قرار بگیرند.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید به مردم ثابت کنیم که واکسن کرونا، مرگ و میر را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: باید بدون وقفه، نظارت‌های کرونایی بر روی مدرسه‌ها و اصناف بیشتر شود.

اعلایی خاطرنشان کرد: در مورد بازگشایی اصناف و ورزشگاه‌ها برعکس عمل شده است به طوری که هنوز ورزشگاه‌های روباز مجوز فعالیت در شرایط کرونایی را ندارند، اما بسیاری از ورزشگاه‌ها و مراکز تجمع مسقف، مجوز فعالیت دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مردم دچار تناقض شده اند و به همین دلیل، کرونا را جدی نمی‌گیرند و عادی انگاری می‌کنند، گفت: در برخورد با کرونا باید سناریو‌های بدبینانه را در نظر بگیریم، تا بتوانیم به پیک احتمالی جدید، حمله کنیم.

وی افزود: باید بیمارستان‌های استان تجهیز شوند و دارو به میزان کافی در استان وجود داشته باشد تا در مواجهه با موج بعدی کرونا با چالش روبه رو نشویم و به زحمت نیفتیم.

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین پایلوت اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در کشور بود، گفت: متأسفانه این طرح به درستی در استان اجرا نشد و توفیقاتی هم حاصل نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.