سرهنگ شاهمرادی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در پوشش خرید ضایعاتی فعالیت داشتند در شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ افشار شاهمرادی فرمانده انتظامی شهرستان چوار گفت: در پی کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان تحت پوشش خریداران ضایعاتی اقدام به سرقت از جمله تجهیزات شرکت‌های خصوصی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام یکسری اقدامات فنی خودرو مورد نظر را که حامل مقادیر زیادی لوله پلی اتیلن فشار قوی گاز، آهن و شیرآلات و... بود در سطح شهرستان مشاهده و با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض راننده و سرنشین آن‌ها را برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار، بابیان اینکه در بازجویی‌های فنی پلیس، راننده و همدستش به ۵ فقره سرقت از اموال خصوص اعتراف کردند، اضافه  کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شاهمرادی با اشاره به اینکه برابر نظریه کارشناسان مبلغ اموال کشف شده از سارقان بالغ بر ۲ میلیارد ریال می‌باشد، بیان کرد: تولید امنیت صرفاً با مشارکت همه مردم امکان پذیر است و رعایت نکات امنیتی نظیر، استفاده از دوربین، نصب حفاظ و نرده مناسب و استفاده از نگهبان محله از جمله مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرائم و تولید امنیت پلیس را یاری دهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.