بهمئی گفت: مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خوزستان با تصمیم شورای سیاست‌گذاری تا ۱۰ آذر ماه امسال تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تصمیم شورای سیاست‌گذاری تا ۱۰ آذر ماه امسال گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره قابل تمدید مجدد نیست.

او با بیان اینکه این جشنواره یکی مهم‌ترین برنامه‌های بسیج رسانه در استان خوزستان است، افزود: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی شامل؛ دفاع مقدس، کرونا و کمک‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی را در بر می‌گیرد.

بهمئی همچنین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از دیگر محور‌های ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از دیگر محور‌هایی که فعالان رسانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، همچنین مدیریت مصرف و صرفه جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه از دیگر محور‌های این دوره از جشنواره به شمار می‌روند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نیز از دیگر محور‌های ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir یا به صورت فایل فشرده شده (زیپ) به شماره ۰۹۰۱۱۷۹۳۸۰۴ دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.