تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در صدر جدول این مسابقات قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار به اتمام رسید. دیدار‌هایی که خلاف انتظار، هیچ کدام از تیم‌های مدعی و بالانشین جدول نتوانستند مقابل رقیبان خود پیروز شوند و به صدر جدول برسند.

استقلال تهران در آزادی مقابل نساجی متوقف شد، سپاهان در اصفهان با تراکتور به تساوی رسید و پرسپولیسی‌ها نیز در رفسنجان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند. کسب این نتایج باعث شد جدول لیگ برتر فصل بیست و یکم در پایان هفته پنجم خود، صدرنشین جدیدی را ببیند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در فصل جدید بار دیگر هدایت خود را به رسول خطیبی سپرده، در این فصل خلاف پایان لیگ بیستم نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و با وجود تیم‌های بزرگی مانند استقلال ، سپاهان و پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر تا پایان هفته پنجم نام گرفته است.

اراکی‌ها که به دلیل مشکلات درون باشگاهی خود فصل را نسبت به سایر تیم‌ها کمی دیرتر شروع کردند و رسول خطیبی نیز کمی دیر به این تیم اضافه شد، شاید فکر نمی‌کردند که در دومین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر چنین عملکردی را از خود نشان دهند و جدید‌ترین صدرنشین لیگ برتر نام گیرند.

اراکی‌ها در این فصل در مصاف با تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در اراک موفق به پیروزی شدند و در مصاف با تیم‌های مس رفسنجان و پدیده مشهد در دیدار‌های خارج از خانه خود به تساوی دست یافتند. نتایجی که اکنون باعث شده اند تیم رسول خطیبی با ۱۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فرهاد مجیدی، صدرنشین لیگ برتر شود.

اراکی ها هفته آینده در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در تهران به مصاف هوادار خواهند رفت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار