دو سال از اعطای وام ودیعه مسکن می گذرد و مشکلات اعطای آن نظیر اختلال در سامانه و ناهماهنگی بانک های عامل همچنان پابرجاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به آنکه از فصل تابستان و فصل جابه جایی مستاجران عبور کرده ایم، اما آمار‌ها و بررسی‌های میدانی همچنان نشان دهنده افزایش قیمت اجاره‌ها توسط بسیاری از مالکان است، به طوری که برخی از مستاجران در نیمه دوم سال هم از بالا بودن اجاره‌ها گله‌مند هستند و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات مستاجران در این بخش هستند.

نیمه دوم سال اجاره ها گران تر شد

محسنی یکی از مستاجرانی که در منطقه ۱۴ تهران ساکن است در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از بالا رفتن روزانه اجاره‌ها گله کرد و گفت: ما به امید آنکه فصل تابستان تمام شده و شاهد کاهش قیمت اجاره‌ها خواهیم بود چند ماهی مهلت اجاره خود را تمدید کردیم، اما در حال حاضر شاهدیم که نه تنها نرخ‌های اجاره کاهش پیدا نکرده بلکه به دلیل آنکه تعداد واحد‌های مسکونی اجاره‌ای کاهش یافته نرخ‌های اجاره هم بیشتر شده است.

براساس این گزارش در ماه‌های ابتدای امسال بود که ستاد ملی مقابله با کرونا همانند سال گذشته با پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران موافقت کردند به طوری که ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از اواسط خرداد ماه آغاز شد.

مهلت ثبت نام در ابتدا پایان شهریورماه اعلام شده بود، اما در نهایت در پی افزایش تعداد متقاضیان وام ودیعه مسکن، بانک مرکزی به عنوان متولی اصلی پرداخت این تسهیلات در ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ بخشنامه‌ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان این وام تا پایان آذرماه صادر کرد، همچنین در این بخشنامه بانک‌های عامل در این زمینه را ملزم پرداخت این تسهیلات تا پایان بهمن ماه کرد.

براساس این گزارش تمامی مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می توانند برای ثبت نام به سامانه https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

ظرفیت پرداخت  تسهیلات وام ودیعه مسکن در بانک ها تکمیل شده است

طی هفته‌های گذشته متقاضیان مشکلات متعددی در خصوص این سامانه داشتند و ثبت نام در مرحله انتخاب بانک و شعبه به دلیل پیام اتمام اعتبار بانک نیمه تمام باقی می‌ماند که این مشکل برای مدت کوتاهی برطرف شد، اما شنیده‌ها دوباره حاکی از آن است که میزان اعتبار بسیاری از بانک‌ها به اتمام رسیده و باز هم متقاضیان با مشکل کمبود اعتبار متقاضیان مواجه شده اند.

در همین رابطه یکی از متقاضیان این وام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرده که به گفته یکی از مسئولان در یک  بانک دولتی میزان اعتبار پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن به اتمام رسیده و نه تنها در تهران در بسیاری از شهرستان‌های دیگر هیچ اعتباری برای پرداخت تسهیلات ندارند.

بانک‌ها همکاری لازم را برای پرداخت وام دیعه مسکن انجام خواهند داد

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اقدامات انجام گرفته برای رفع مشکلات موجود در این سامانه تصریح کرد: معرفی سهمیه به بانک‌های مختلف انجام شده، اما بانک‌ها مدعی بودند که اعتباراتشان به اتمام رسیده است. بانک مرکزی تمامی این موضوعات را پیگیری کرده و در حال حاضر هم وزارت راه و شهرسازی پیگیری و مکاتبات لازم برای پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها و شعب مختلف را انجام می‌دهد.

او ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان را انجام می‌دهد و برای تسهیل در پرداخت وام ودیعه مسکن ما سعی کرده ایم اقدامات را برای افراد آسان‌تر کنیم و به تمامی بانک‌ها که اسامی آن‌ها در این بخش قید شده سهمیه تخصیص داده می‌شود و تمامی موارد باید توسط بانک‌ها و شعبه‌ها پیگیری شود.

 ۱۳۰ هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده اند

محمود زاده با بیان اینکه تا پایان آذرماه فرصت ثبت نام در سامانه ودیعه مسکن وجود دارد، گفت: بانک‌ها موظف هستند تا پایان بهمن ماه بهمن تسهیلات را به متقاضیانی که ثبت نام کرده اند پرداخت کنند.

او تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر متقاضی درسامانه ودیعه مسکن ثبت نام کرده و از این تعداد بیش از ۶۳۰ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده و بیش از ۱۳۰ هزار نفر تسهیلات را دریافت کرده اند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پیش از این طبق مذاکراتی که انجام دادیم اعلام شده بود که بانک‌ها همکاری لازم را انجام خواهند داد و شرایط پرداخت را آسان‌تر خواهند کرد.

بیش از ۴۸درصدی افزایش اجاره در مهرماه

ماهیانه شاخص اجاره بهای مسکن در شهر تهران بررسی می‌شود و این در حالی است که مهرماه امسال بازار اجاره با رشد بیش از ۴۸درصدی در مقایسه با مهرماه سال قبل مواجه شد که این میزان تورم اجاره به لحاظ تحولات نقطه ای، بیشترین تورم در این بازار در میان ماه‌های سپری‌شده از سال ۱۴۰۰ است.

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد، به لحاظ تورم سالانه، بازار اجاره مسکن مهرماه امسال رکورد رشد را طی سه‌دهه اخیر شکست. این آمار‌ها در کنار شرایطی که هم اکنون از آخرین تحولات بازار اجاره مسکن در شهر تهران و بسیاری دیگر از شهر‌های کشور، به‌خصوص کلان‌شهر‌ها و شهر‌های بزرگ رصد می‌شود، نشان‌دهنده به صدا درآمدن آلارم تشدید بحران در بازار اجاره است. ️

این‌ها در شرایطی است که سیاست دستوری تعیین سقف مجاز برای افزایش اجاره مسکن در حال اجراست. اما آمار‌ها نشان می‌دهد، عملا این سقف‌های مجاز نه‌تن‌ها در تهران، بلکه در کل کشور نیز رعایت نشده است.

حال به‌تازگی دولت اعلام کرده است که قصد دارد بخشی از واحد‌هایی را که قرار است در قالب قانون جهش تولید مسکن (ساخت سالانه یک‌میلیون واحد مسکونی) احداث شود، به بازار اجاره اختصاص دهد. اما هنوز جزئیاتی در این باره منتشر نشده است.

متقاضیان وام ودیعه مسکن علاوه بر این که یک ماه تا پایان آذرماه برای ثبت نام وقت خواهند داشت، می توانند مشکلات خود در این زمینه را در قسمت نظرات این خبر با ما در میان بگذارند.

گزارش از محبوبه کباری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اقای عسگرلو
۲۲:۰۴ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
علان ۲ماهه توشهرستان ماهنشان هیچ وامی پرداخت نمیشه چرا فقط مردم رو سرکار گذاشتن نه ودیعه مسکن نه ازدواج نه وام با درصد بالا هیچی میگن دولت پول نداره خزانه خالی هستش
Iran (Islamic Republic of)
کامران محمدی
۲۲:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تر خدا یه گذارش تهیه کنید پارسال یکی دو بار تو تلوزیون اومدن گفتن هر بانکی وام نده و اذیت کنه بی دلیل باهاشون برخورد میکنیم الان من ۱۲ روزه مدارک دادم به بانک ضامن و کسر حقوقو چک و سفته دادم اما از وام خبری نیست سامانه بازرسی وزارت اقاتصاد شکایت ثبت کردم بانک مرکزی شکایت ثبت کردم اما بعد ۱۲ روز هیچ رسیدگی نشده و میدونم تمام مردم مثل من گیر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ....نزدیک چهار ماه میگذره تشکیل پرونده دادم تو بانک ملی
شعبه فولاد خوزستان هر وقت میرم میگن تموم شد بستن پرونده رو بهشون میگم این تو سامانه هست که تشکیل پرونده شده ضامن اوردم
میگن بانک ملی خیلی بیش از حد واریز کرده دیگه بستن در صورتی
که همکارم بیست روز قبل من تشکیل پرونده بدن وام رو گرفته
خواهشن از رییس بانک مرکزی تقاضا داریم رسیدگی کنن چرا ما از سال ۱۴۰۰تشکیل پرونده دادیم ضامن اوردیم بهمون نمیدن اوایل می گفتن بودجه نیست حالا میگن بستن پرونده اش رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام به ریس بانک مرکزی لطفا تورو به خدا این وام ودیعه مسکنو برای ما آزاد کنید چرا اونایی که خودشون مشکل مالی ندارن چرا به فکر مایی که دربدری که یه وام ۲۵ ملیونی که خود دولت اعلام کرده انقدر مارو اذیت مکنید انشاالا هرکی که به این قشر ظعیف جامعه ظلم میکنه تا آخر امسال نرسه اینجور به مردم ظلمو بدی میکنید خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
با سلام دوستان . در خصوص اينكه فقط حرف مي زنند و بانك كلي مشكلات و مستندات جلوي راهتان قرار مي دهد و تا بخواهي تكميل كني مي گويند بسته شده است . با كدوم ادم نمايي بايد صحبت كرد . شماره معاون وزير را كسي داره يا با شخص ديگري صحبت كنيم . با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام.من دوماهه در بانک ملی شعبه... تهران پرونده وامم آمادس وتوسط وام گیرنده وضامن امضا شده ولی بانک پرداخت نمیکند ومیگویند باید سرپرستی اجازه دهد.مابایدچیکارکنیم که به امیداین وام پول قرض گرفتیم بابت رهن خونه.صدامون به هیچ جا نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
اباذر
۰۰:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
برج 8بود که مدارکم رو تکمیل کردم بردم بانک صادرات قم شعبه بلوار شاهد که گفتن وام بسته شده جلوش البته قبل اینکه ضامن پیدا کنم میدادن تا ضامن جور شد وام بسته شد.
کلا 4میلیون پیش دارم از وقتی هم که صاحب خونه اسم وام ودیعه رو شنیدن مستاجران رو گذاشتن تو فشار.
کمتر 3ماه دیگه وقتم تموم میشه بعدش باید زنمو طلاق بدم خودمم برم تو خیابون بخوابم چون با این پول کجا بمن خونه میدن.
کسی صدای امثال مارو میشنوه ن چون براشون مهم نیستیم
که اگر بودیم الان وضعمون این نبود.
شاطر نانوایی هستم با روزی 120هزار مزد
خدایی حق داری بخندی چون موندی چجوری زندگی میکنیم ولی نمیدونی که زندگی نمیکنیم فقط زنده ایم نفس میکشیم.
خدایا خودت کمکمون کن.
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد حسن نژاد جونقانی
۱۸:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
من در آذرماه به کافی نت مراجعه کردم و فرایند دریافت وام را تکمیل نمودم و دیروز که به بانک شهر مراجعه کرده و ضامنین را برای آخرین امضا بردم ، بانک شهر بعد از نزدیک سه ماه دوندگی میگوید اسم شما در لیست ما نیست و شما بانک سامان را انتخاب کرده اید و با توجه به شرایط حادی که دارم و اگر تا چند روز دیگر مبلغ رهن مساوی با 50 میلیون را پرداخت نکنم با حکم دادگاه اثاثیه به بیرون ریخته میشود ؛ حال من از شما مسئولین سوال میکنم تکلیف من چیست ؟با توجه به اینکه کارگرشهرداری هستم و بسیار در شرایط بد اقتصادی زندگی میکنم ، نه بانک سامان قبول مدارک میکند و نه بانک شهر ، تو را خدا به داد مردم برسید .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام من آبان ماه برای وام ودیعه مسکن اقدام کردم ک به سختی تمام مدارک و ثامن رو جور کردم و قرار شد به صاحبخانه پول بدم العان بان جواب گو ماست میگه آقای رئیسی جلوی وام رو بسته و ما بودجه نداریم و نمیتونیم وام بدیم پس تکلیف ما چی میشه که ثبت نام کردیم اگر نمی‌خوان وام بدن پش چرا وقتی وارد سایت میشم در قسمت وضعیت درخواست به دروغ نوشته پرداخت شده مت که هنوز وام نگرفتم تو رو خدا یکی ما رو نجات بده از این هم بد بختی و دروغ
Iran (Islamic Republic of)
مجید نجارپور
۰۱:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام بنده برج‌ ۹ ثبت نام کرده ضامن بردم پرونده در بانک ملی امضاکردم ولی می‌گویند وام قطع و بودجه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۱:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
من مدارکم رو تحویل بانک دادم . ضامن هام حساب باز کردند نامه از اداره هاشون تحویل بانک دادم فقط مونده امضا بانک میگه دیگه وام پرداخت نمیشه آخه وجدان ندارن اینا . چقدر مردم رو اذیت میکنن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من در کرمانشاه هستم تمام مدارک وضامن را بردم بانک 10روز پرونده مرا گرفته بعد میگه سایتش بسته است
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۲۲:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
زمانی که اعلام کردین من مدارک را جور کردم دادم اما ریس بانک ملی کد۷۴۹امزوز فردا کرد تا ۲۹/۹/۱۴۰۰ گفت بسته شد اگر نمی خواهشتین بدین چرا یه سری هزین دست ما کذاشتی جواب ما رو کی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۰
سه ماه پرونده تشکیل دادم بانک ملی ضامن هم بردم هر وقت میرم میگن بودجه تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۳۰ دی ۱۴۰۰
وقتی کاری رو انجام نمی توانید بدید .مردم رو دچار گرفتاری نیندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۳۰ دی ۱۴۰۰
باسلام،چند ماهه پیش ثبت نام وام ودیعه انجام دادم با کلی دونگی و سنگ انداختن های بانک ملی پرونده رو تکمیل کردم.ولی باز دوباره بانک میگه سیستم بسته شده و بخشنامه اومده که دیگه ثبت نام نکنین و اونایی که ثبت نام کردن رو هم انصراف بدین.خوب این تصمیمو زودتر بگیرین تا حد اقل ۴۰ تومن پول ثبت نام ندیم به کافینت.
کسی نیست به داد مردم برسه توی این مملکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۷ دی ۱۴۰۰
کجای دنیا با مردم این جور حقیرانه برخورد می شود اگر این وام برای خودتون بود همین کارو می کردین
Iran (Islamic Republic of)
علی حق
۱۲:۲۹ ۲۲ دی ۱۴۰۰
به خدا ازمامستاجرها گرفتارتروجودنداره باکلی بدبختی ضامن پیداکردیم تاوام ودیعه بگیریم بدیم به صاحبخونه الان بانک ملی اقدسیه میگه اعتبارتموم شده چطور برای جاهای دیگه اعتباردارن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهرزادی
۲۰:۲۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
چند ماه هر هفته میرم بانگ میگن بوجه ندارم سایت بسته است
Iran (Islamic Republic of)
مختار مختوای
۱۸:۴۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰
با سلام بنده برای دریافت وام ودیعه مسکن همه اقدامات برای تشکیل پرونده را طی کرده ام و در مرحله واریز به دلیل کمبود اعتبار با توفق مواجعه شده ام از مسعولان تقاضای رسیدگی دارم
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۲۱:۵۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
من امروز رفتم بانک ملی بانک رفاه بانک مسکن بانک سپه بانک صادرات گفتن اعتبار نداریم دولت جلوی وام رو‌گرفته بودجه ام تخصیص نداده مردمو مسخره کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
سلام من ۲۵ مهر ۱۴۰۰ پرونده وام ودیه مسکن را در بانک صادرات تکمیل کردم گفتند پرداخت میکنیم اما در آبان ماه رفتم بانک گفتند دیگر وام ودیه مسکن نمیدیم دیگر اعتبار نداریم بس چطور اون یکی بانکها وام میدادند غیراز صادرات نمی دادند چرا واسه ما تشکیل پرونده دادن ضامن خواستند کی مسول است رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
بابا این چه وضعیتیه درست کردین خوب از قبل میگفتین جلو وام ها گرفته میشه لاقل ما یه نزولی چیزی پیدا میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
۵ ماه پرونده در بانک صادرات تشکیل دادیم برای وام ودیعه تاکنون موفق به دریافت نشدیم دردمون به کی بگیم خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سلام سه ماه میشه که تشکیل پرونده و ضامن بردیم برای بانک ملی استاد معین تهران تمام کاراشو انجام دادیم بعد از این همه مدت و سختی حالا بانک ها میگن که اعتباراتشون تموم شد تو رو خدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل
۱۰:۵۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
تورو قران مجید اون کسیو که قبول دارین سایت کی باز میشه بخدا صاحبخانه پول میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سلام با هزار بدبختی ظامن جور کردیم پرونده درست کردیم ولی اخرش میگن جلویه واما بسته شده پس تکلیف این همه پرونده چی میشه
Germany
حسین
۲۲:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
بعد از اینکه به سختی ضامن هام رو پیدا کردم متاسفانه بانک ملی میگه اعتبارات تموم شده و میگه ما وام نمیدیم. نمیدونم به کجا شکایت و پيگيري کنيم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
من همه کار کردم پیشنهاد میدم با شماره ۱۱۱ ریاست جمهوری تماس بگیرین .شاید فرجی شد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اول ثبت نام کردم برای ثبت نام مجبور شدیم برای تمدید ۱ میلیون بدیم پول بنگاه که کد رهگیری بگیرم چون صاحبخانه برای پول بنگاه رو قبول نمیکرد .
بدش معرفی شدیم به بانک ملی شعبه وحدت برای دریافت وام که...
ضامن کسر از حقوق (یه جورایی دولتی) خواستن ۲نفر به این رو بنداز به اون رو بنداز بلخره پیدا کردیم.
الان مدارک کامله نزدیکه ۲ماهه که قرار وام بدن ما هم به صاحب خونه گفتیم وام بگیرم پول پیشی که اضافه شده رو تقدیمتون میکنم. ولی....الان بانک میگه اصلا دولت به ما تسهیلات ودیعه مسکن نداده که به شما وام بدیم ریس کل بانک ملی جلو وام گرفته که تسهیلات ندن.

چرا انقدر تو تلویزیون تبلیغ کردین الان امروز به بانک زنگ زدم میگن نامه اومده که به درخواست‌کننده های وام مدارکشون عودت بدین
ممنون میشم پیگیری کنید .
تو سایت ۱۱۱ دولت که برای ریاست جمهوری هستش پیغام زنگ زدیم اما.....هیچ که هیچ
Iran (Islamic Republic of)
اکرم یگانه
۰۳:۱۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
من ۱۷ روزه همه مدارک رو بردم ضامنم بردم برای بانک ملی گفتن ۱۰ روز دیگه پرداخت میکنیم ولی امروز شده ۱۷ روز هنو پرداخت نکردن یکشنبه هم رفتم بانک گفتن گفتن ۲یا ۳ روز دیگ پرداخت میکنیم ولی نکردن حالا من چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ساناز رسولی
۰۰:۱۷ ۰۲ دی ۱۴۰۰
سلام من یک هفته پیش ثبت نام داشتم مراجعه کردم بانک‌ملی شعبه مولوی کد۱۱۱به من گفت ۲تا ضامن بیار و این مدارک همه را آماده کردم امروز مراجعه کردم با خونسردی تمام گفت که ۳روز است بخشنامه اومده جلوی پرداخت متوقف شده من سوالم این هست وقتی وام های میلیاردها در یک نصفه روز به حساب شخص واریز میشه برای ۷۰میلیون ناچیز که هزار جور مدرک و ضامن خواستن یه هو بودجه ته میکشه خدا رو خوش میاد برای ضامن کلی دردسر بکشی برای تمدید اجاره کلی هزینه کنی آخرش این پول های بانک باید تو جیب از ما بهترون بره
Iran (Islamic Republic of)
یه انسان
۱۰:۱۲ ۰۱ دی ۱۴۰۰
واقعا تو این مملکت قانون اجرا میشه؟ارزشی برا ادما مونده دیگه...؟کدوم وام ..؟خانمه تو بانک نشسته انکار از دماغ فیل افتاده راحت نیگه اعتبار نداریم ...آخه این چه مسخره بازیه..
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۵:۵۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
خدا شاهده اگه جایی از دنیا اینجوری با مردم بکنن ما نزدیک یک ماهه مدارکمون تکمیله امروز رفتیم میگن دیروز بخشنامه اومده وام ندید و از پرداخت ممانعت کنید خیلی جالبه به بازرس بانک عامل زنگ میزنیم مشکلو بگیم میگه ماهم کارمندیم نمیدونیم مبخواید انصراف بدید برید یه بانک دیگه به همین راحتی درصورتیکه خودشون میدونن الان سایتا بسته شدن واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
با سلام و احترام
واقعا نمی‌دونم نوشتن نظرات اینجا فایده ای داره یا نه
ما در شهرستان مستأجر هستیم و برای وام ۲۵ میلیونی ثبت نام کردیم و حتی تعیین شعبه هم شدیم ولی متاسفانه بانک همش میگه بودجه نداریم
توروخدا اگر کسی می‌دونه لطفا راهنمایی کنه که باید کجا بریم و چکار کنیم
اصلا این وام رو میدن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
جواب بدین تورو خدا جواب بدین آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
بنده چند ماه هستش ثبت نام کردم حدودا 40روز هم هست ضامن و تمامی مدارک هام رو بانک گرفته که وامم رو بریزم حساب نریختن میگن اعتبار نداریم مگه میشه بانک یکدفعه اعتبارش تمام بشه آنوقت هر جا هم زنک می‌زنیم همون حرف اون بانک رو تایید می‌کنه ارباب رجوع هم کشک
Iran (Islamic Republic of)
امین محمدزاده
۲۱:۱۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
نظربدیم که چی بشه؟ آیاکسی ازمسولین هست که نظرات ماروبخونه وپیگری کنه؟ یابیخودی داریم خودمونودلخوش میکنیم؟ خب این موذل همه جاروگرفته وهمه هم خوب میدونن که خبره.حلش کنن دیگه. یامنتظر نظرات ماهستن که اول نظربدیم بعد حل کنن!؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۵۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام والا این بانکها پدر مون رو دراورده اینقدر سفت و سخت میگیرند دوتا ضامن کارمند یا استخدامی میخوان بانک ملت یا بانک تجارت الآن نزدیک به دو ماه هست که متقاضی قبول نمیکنه و همشونم میگن پر شده وبهمون میگن دیگه نمیشه ماهم هیچ کاری اژمون بر نمیاد لطفا پیگیری کنید من همه مدارکم برای وام مستعجران رو اماده کرده ام برای بانک ملت ولی نمیدن بهمون چیکار بکنیم به خدا خسته شدیم شرمنده زن و بچهامون هستیم بنده مستمربگیر تامین اجتماعی هستم و مستعجر هنوز بعداز سه ماه اخر این وام ودیهه رو نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام من دوماه است که پروتده ام در بانک تکمیل است اما بانک گفته دونفر بیشتر وام نتوانسته اند بگیرند. مگه سهمیه یک بانک فقط دونفره. من شریفی هستم در بانک صادرات سی سخت با هزار مشقت ضامن پیدا کردم و تشکیل پرونده داده ام الانم بلاتکلیف موندم یکی به داد من برسه.
Iran (Islamic Republic of)
مریم مرادی
۱۳:۴۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام مستاجر ساکن در محله خوش جنوبی هستم و چندین ماه که در انتظار وام ودیعه مسکن هستم وتنها چیزی که از رفتن به بانک شنیدم این است که اعتبار برا دادن وام تمام شده لطفا رسیدگی کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رضا تقی زاده
۱۲:۱۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
با عرض سلام و ادب ، بنده به بانک ملی معرفی شدم و تمام مدارک خود رو تحویل بانک دادم ، و بانک مدارکی رو که نیاز هست ضامن و. وام بردارنده امضا کنه داده به ما، ولی الان قبول نمیکنه ، میفرماین که ظرفیت تکمیل شده و بودجه نمونده، خوب الان تکلیف چی هستش ما ملت نمیدونیم ، خواهشا رسیدگی و پیگیری بفرمایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
بلاتکلیف مانده ایم ،بریم پرونده هامون بگیریم از بانک بعد سه ماه یانه ،لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اصلا هیچکدوم از بانک ها اعتبار ندارند پس چرا مردم انقد اذیت می کنید خدا نشناس ها
Iran (Islamic Republic of)
رضا شهدی ۰۹۳۶۷۵۶۵۹۹۳
۰۱:۵۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
من دو ماه هست بانک صادرات امروز فردا می‌کنه الن میگه اصلا نداریم اعتبار حالا چکار کنم کجا شکایت کنم لطفاً راهنمایی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
آخه خودشون میگن هشت درصد توانستند وام بگیرند پس بقیه اعتبارات کجارفته؟ یا بانک دروغ میگه اعتبارات تموم شده یا از بالا دستور اومده یا وزارتخانه و بانک مرکزی دروغ میگه. خدالعنت کنه هرکسی رو که دروغ میگه و جلوی کار مردم سنگ میندازه. جواب خدارو چطوری می خواهید بدهید ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام من تمام مدارکم کامل ووام ودیعه مسکن رومیگن بانک مرکزی اجازه واریز نمیده این چه وضعیه مردم رو سرکار گذاشتید
بانک ملی شهرک ولیعصر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مقدسی
۱۰:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام .من پرونده تشکیل دادم و ضامن هم بردم ولی برای واریز بانک گفت اعتبار نداره از بالا دستور دادن پرداخت نکنیم....نکته تلخ ماجرا اینه من به صاحب خونه گفتم قرار داد بنویسیم پول وام رو گرفتم رهن رو میدم بهت و اون اعتماد کرد...چهل روز از وعده ای که دادم گذشت تمام شرمندگی موند برای من و زن و بچه هام.من که حلالتون نمی کنم واگذار کردم به روز قیامت که اینجوری آبروی من رفت.صدقه که نمیدین وام رو با نرخ سود ۱۳ درصد پس میگیرین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
من کارهای وام مستجری را انجام دادم و پرونده هم تکمیله لطفاً سایت ها رو باز کنین تا مردم بتونن وام را دریافت کنند لطفاً به گوش مصعولین برسونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
مگه میشه اینهمه بی ثباتی اخه تو افغانستانم اینجوری نیس تو هیچ جای دنیا نیس؟ ما که همه چیزتونو داریم تحمل میکنیم دروغ تورم بیکاری بی ابرویی همه چی،،این همه بی ثباتی بخاطر وام ۲۵ میلیونی؟ از عهده اینم بر نمیاید؟ په چرا اسم خودتونو گذاشتید مسول؟لاقل یه کارو تموم کنید مگه میشه یه کشور این حجم از بی صاحابی وجود داشته باشه؟من نمیدونم بخدا فقط میخوام بگم یه جوون ۲۸ساله اینارو تایپ کرده نه یه ۴ساله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام یک کار را بگید دولت درست انجام داده که این دومی اش باشد نزدیک سه ماه است که پیگیر گرفتن این وام هستم گفتند قولنامه هولوگرام دار میخواهیم به یک بدبختی صاحب خانه را راضی کردم تا بیاد قولنامه رو امضا کنه اونم با پرداخت یک میلیون دادن به مشاور املاک بعدش به چه بدبختی دوتا ضامن پیدا کردم باز بانک ملی شعبه چهارراه آزادشهر معلم ۷ مشهد گفتند باید یک میلیون تو حسابت داشته باشی رفتم اونم جور کردم و هر چی گفتند آماده کردن دقیقا ۴۰روز پیش گفتند مدارکت کامل شد باشما تماس میگیریم و نگران نباشید وام را حتما به شما میدهیم چون تکمیل پرونده کردید قانونا باید به شما بدهیم وام را امروز رفتم بانک کم مانده بود سکته کنم چون بانک گفت دستور آمده وام ندهید و گفتند خودت رو اینجا الاف نکن رفتم سرپرستی گفتند دستور از بالا اومده ما کاره ای نیستیم
این بود جواب چندماه دوندگی من باورکنید از صبح اینقدر حالم خرابه که اصلا امید به زندگی کردن ندارم دیگه اگه مجرد بودم خودم رو میکشتم راحت بشم از این زندگی که هرچی تلاش میکنیم به جایی نمی‌رسیم حتما باید پارتی های خیلی کله گنده ای داشته باشی که تو مملکت کارت پیش بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
لطفاً پیگیری کنید بخدا قسم گرفتار هستیم. کارگرم جوان هم هستم چرا از الان باید فشار اقتصادی ب دلیل همکاری نکردن بودجه تهت فشار باشم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
باسلام خدمت خبرنگاران عزیز.. بخدا مستأجری هستم اهل خوزستان شهرستان اندیمشک.. ثبت نام کردم تائید شدم اسم هم هست اما بانک ملی میگه که بودجه خوزستان تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۳۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام...دوماه پیش ثبت نام کردم...بعد چندروز پیام امد برم بانک انتخاب کنم...رفتم کافی نت گفت نمیشه پرونده قرمزه دلیل داشتن ملک هست...کلی زمان برد تاموفق شدن ثابت کنم ملکی ندارم...بعد که بانک رو انتخاب کردم...پاسارگاد گفت ظرفیت تکنیل شده..وان به کسانی میدیم که یک ماه پیش پرونده تکمیل کردن...اگر دوباره اعتبار امد بیا والا برو بانکهای دیگه اگه اعتبار وظرفیت دارن بیا نامه بانک رو عوض کن...هیچ بانکی مدارک قبول نمکنه....چه کنیم...یا بگید تمومه تا بریم ی خاکی به سرمون بریریم...یا اگه قراره اعتباری بدید زودتر بدید... تا بیش از این شرمنده عالن وآدم نشدیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
چرا مردم رو سرو کار میزارید مدارک داخل سایت تکمیل کردم.بانک و شعبه رو هم انتخاب کردم برای پزیرش رفتم بانک میگن اعتبار نداریم .تربت حیدریه بانک ملی شرکت نفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سرکاریه!؟
چند ماهه اسم نویسی کرده ایم ولی در کل بانک های اهواز میگن اعتبار نداریم!
حالا اون سنگ اندازی های بانکی نیز بماند
Iran (Islamic Republic of)
فتح اله دشمن زیاری
۲۳:۲۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
چرابانک صادرات پرونده وام ودیعه که بیش ازیک ماه هست تکمیل شده وهیچ گونه کمی وکمبودی ندارد مبلغ وام رابه حساب متقاضی واریزنمیکند?
Iran (Islamic Republic of)
رشید باباخانی
۲۱:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام.من متقاضی وام وسعه مسن در شهر تنکابن خرم اباد میباشم.تمام مدارک لازم را اماده کرده ام.بااینکه بارها به سانگ موزد نظر بانگ ملت شهر خود مراجعه کرده ام ریاست بانگ یک ماه شاید بيشتر به انواع مختلف سرباز زده ازانجام و پرداخت وام.ابتدا دو ضامن یکی کارمند یکی بازازاری خاست.بعد از تهيه چند روزه میگه سایت کلا بسه شده است و پرداخت نداریم.خواهشا شرايط رو اسانتر کنید.من مستاجرم و نقاط به پبش پول بيشتر دارم.لطفا رسیدکی نمایید.ضمانت را لاقل فقط بازاری کنید اونم یکی.من از کحاکارمند بیارم تو ابن شرايط چرا بانکها همکتری نمیکنن خواهشمندم بررسی کنید.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۶:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
با سلام.بنده یه کارگر هستم و با کلی زحمت تونستم ضامنهای مورد نظر بانک صادرات رو جور کنم بعد از اتمام کار بانک اعلام کرد که ظرفیت تموم شده و بوجه ای تخصیص نداده بانک مرکزی.لطفا لطفا لطفا پیگیر باشید که افرادی که تکمیل مدارک کردن واماشونو بگیرن.ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام ما بانک رو انتخاب میکنیم اما هنگام مراجعه به بانک ،از قبول کردن سرباز میزنند،لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
پیمان پهلوان
۰۹:۰۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
با سلام برای دریافت وام اجاره مسکن بانک ملی ثبت نام و تمام مدارک تکمیلی تحویل بانک شده حالا بانک اعلام کرده که سقف اعتبارات تمام شد.ب در بسته خوردیم چکار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
من بعد از مدتی ثبت نام برا وام حالا رفتم بانک ملی میگه اعتبار نداریم در صورتی که تو سایت اعتبار داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
چرا اخه خودتون جای مردم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام‌چرا‌ بانکها وام ودیمه پرداخت نمیکنن ما این همه هزینه کردیم چرا تا تشکیل پرونده سایت باز بود الان میگن سایت بسته تو خدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۳:۳۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
بنده آبان ماه مدارکم رو به بانک دادم ولی در پیگیری هایی که در آذرماه کردم بمن گفتن بخشنامه از بانک مرکزی اومده که پرداخت وام متوقف شده
Iran (Islamic Republic of)
Hadifatehi
۲۳:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام چرا تا وقتی پیامک تشکیل پرونده برامون اومد تا کارها را انجام بدیم حالا بانکها میگن اعتبار نداریم اگر بانک اعتبار ندارند چرا مردم مسخره خودشان میگن با هزار امید وارزو میگیم الحمدالله پیش کرایه یک خونه کلنگی جور شد اما متاسفانه مردم سرکار گذاشتن نمی‌دونم به کجا مراجعه کنیم و مشکلمون حل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام چرا بانک ملی میگه من اعتبار ندارم وام بدم ما همه مراحل انجام دادیم الان بانک ملی میگه اعتبار نیست تکلیف ماچیه ،،؟چه کسی باید این مشکل حل کنه خواهشن شما به این مشکل ما پیگیر باشید خیلی گرفتاریم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا امیری
۲۱:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.الان بانک های مازندران مثل شهر کلاردشت هم تمام وام ها رو از تاریخ 1 ابان متوقف کردن و هیچ کدوم تسهیلات در قالب هیچ طرحی نمیدن.لطفا پیگیری کنید.هزاران مشکل داریم حوصله این یکی رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باسلام الان نزدیک ۲۰ روزه بانک ملی وام ما رو نمیده میگن دستور مدیر کل بیشتر بانک‌ها وام پرداخت نمیکنن میگن دستور از بالا آمده اینم از دولت جدید الان هر چه پیش میریم اوضاع بدتر میشه میگیم رحمت به دولت قبل هر کی سر کار آمد کار رو برای مردم سخت تر کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا امیری
۲۱:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.الان بانک های مازندران مثل شهر کلاردشت هم تمام وام ها رو از تاریخ 1 ابان متوقف کردن و هیچ کدوم تسهیلات در قالب هیچ طرحی نمیدن.لطفا پیگیری کنید.هزاران مشکل داریم حوصله این یکی رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باسلام الان نزدیک ۲۰ روزه بانک ملی وام ما رو نمیده میگن دستور مدیر کل بیشتر بانک‌ها وام پرداخت نمیکنن میگن دستور از بالا آمده اینم از دولت جدید الان هر چه پیش میریم اوضاع بدتر میشه میگیم رحمت به دولت قبل هر کی سر کار آمد کار رو برای مردم سخت تر کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
یک ماهه ثبت نام کردیم قرار بود یک هفته بعدش بدن الان یک ماه گذشته به همه جا شکایت کردیم ولی هیچ فایده ای نداری کلا سرکاربم بخدا من روی این وام حساب کرده بودم واقعا نمی‌دونم چکار کنم.
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۶:۳۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ازشهریور ماه تا حالا پرونده م رو تکمیل کردم و 2تا ضامن هم خواستن که همراه با ضامنامم امضا کردیم و پرونده رو تحویل معاون بانک دادم که گفتن کامل و بی عیب و نقص می‌باشد بهم گفته شد تا چند روز دیگه واریز میشه تا امروز والان که شده18آذر1400هیچ خبری نیست مدامم دارم سرمیزنم ولی رئس بانک میگه همین رو میتونستیم در قبال وام بتون بدیم چون18درصد البته اینم بعد حکایت نوش دارو از خذا میخوام یطوری کمکمون کنه از من که گذشت شرمنده و بدهکار همه شدم فقط بخاطر اینکه دل به وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۰ دل خوش کرده بودم خوزستان امیدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
باسلام خدمت مدیرعامل بانک ملی
خواهشا جلو وام قرض الحسنه که کمیته معرفی میکن آزاد کن که خیلی بدبخت تر شدیم اگه گرفتار نبودیم که زیر پوشش کمیته امداد و دنبال وام نبودیم نزدیک 20روز پیش قرار بود وام ما پرداخت کنن که گفتن با دستور شما بسته شده به خاطر رضای خدا کمکی به ما بکن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۰۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام
برای چیناله و زاری می کنید،غیر از این فکر می کردید،ملت سرکاره،وقتی 40 نفری با پول شما توی وین حال می کنند و سلفی می گیرند ببین چقدر تو دلشان به ملت می خندند.
هنوز هم متوجه نشدید،آن قدر من را بردن بانک و آوردن،ضامن ها با چک و کسر حقوق،یک دفعه گفتن هیچی،نگو بردن سواحل اسپانیا خرج کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
ما هم نزدیک به سه هفته است پذیرش شدیم وبا هزار مکافات ضامن جور کردیم امروز که رفتم بانک میگه جلوی وام از ۱۵ روز گذشته بسته شده ما به این وام خیلی احتیاج داریم تورو خدا صدای مارو به گوش مسولان برسونین یه کاری انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
پريسا رضايي
۱۲:۰۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
يك ماهه هر روز ميرم ميام ميگن وام ها بسته است شرايط ضمن و سخت كردن دو تا ضامن يكي حتما كسراقساط بدع و فلان براي بيست و پنج ميليون كمك دولت به ما يدبخت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام من امروز رفتم بانک ملی میگه بوجه نداریم پس ما مستاجرها چه کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام،توروخدا پیگیری کنیدشعبه اسکو بانک ملت آذربایجان شرقی هم تخصیص اعتباربده واسه وام ودیعه مسکن بخدا دیگه ناامیدشدیم.روحرف دولت حساب کردیم چک دادیم دست صاحبخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
من امروز رفتم بانک ملی میگه 15 روز جلو وام بسته آن وام نمیدن خب اینم اوضاع ما با این کشور که نمیتونن ارگان های دولتی رو اداره کنن یکیش مثل بانک ها
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام من شعبه وام ودیعه مسکن انتخاب کردم الان شعبه میگه که جلوش باز بشه تا پذیرش بشی معلوم نیست کی باز میشه میگه دست با‌نک‌ مرکزی دست مانیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید میگم به همه‌ی مسعولین عزیز چرا هر بانکی میریم میگن بودجه نداریم وام نمیدیم شما بگید ما چیکار کنیم 60میلیون پول پیش دادیم ماهی 1میلیون اجاره میدیم حقوق مون هم چهار میلیون چراه هیچکس به داد مردم نمی‌رسه ما های که خونه نداریم باید چیکار کنیم اون از وضعیت گرونی ها بخدا امان مردم در آمده 28میلیون وام میخوان بدن میگن بودجه نداریم بانک بودجه نداره کجا داره پس . تورو خدا پیگیر باشید خسته شدیم بقران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام
بنده دنبال وام قرض الحسنه بودم که درخواست دادم از کمیته امداد و چندین نفر رو بیمه کردم دو ماه از بیمه آنها میگذره قرار شد که اول آذرماه وام واریز بشه و من روی حرف ریس بانک رفتم خرید کردم و حالا 2هفته گذشته هنوز واریز نکردن من هم چک داده بودم موفق نشدم پاس کنم حالا روزانه روزی یک ملیون دارم سود میدم بابت واریز نشدن وام خدا شاهده این چه کاریه ریس بانک بهم گفته مدیرعامل عوض شده گفته وام وعلا پرداخت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن کنگرلو
۱۹:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام. سیستم بانک ملی دیروز ۱۴ آذر باز شد وام منو پرداخت کرد. انشاالله مشکل همه حل بشه
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
به سلامتی مبارکتون باشه
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بانک ملی با این یال و کوپال 25 تومن وام نمیده. ما رو این وام حساب کردیم. چک دادیم. بدهکار شدیم. الان شما بگید من چه خاکی سرم بریزم؟؟ ما روی دولت آقای رییسی حساب دیگه ای کرده بودیم ولی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام من الان درست یک ماه هست کلیه مدارکم رو تکمیل کردم ولی بانک صادرات میگه دستور از بالا هست که هیچ پرداختی به این وامها نداشته باشند تو رو خدا پیگیری کنید من روی حساب این وام قرض کردم وبدهکار شدم
Iran (Islamic Republic of)
ایرج مهرپرور
۱۵:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
باسلام،من سال گذشته موفق نشدم وام ودیعه روبگیرم،امسال هم که بانک،خودم راانتخاب کردم ولی بانک مدارکمونمیگیره،بای چقدسربزنیم بانک،لطفأهرچه زودترپیگیرباشید،ازطریق تلویزیون واخبارسراسری به مردم اطلاع بدهید
Iran (Islamic Republic of)
محسن کنگرلو
۱۳:۱۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سلام من ضامن بردم دو تا کسر از حقوق پرونده کامل شد کارمزد از حسابم کسر شد نامه تأییدیه از بانک فرستادن درب منزل بعد نامه رو بردم بانک تحویل دادم رییس بانک گفت امروز پرداخت میکنم الان دو هفته گذشته هنوز خبری نیست
ما روی این وام حساب کردیم خودمونو بدهکار کردیم رو حساب حرف شما هر کجای دنیا بود از بانک شکایت میکردن
و کلی خسارت می‌گرفتند.ولی مملکت ما بی درو پیکره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا یزدانیان
۲۲:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام خواستم بگذرم که ما ثبت نام کردیم در زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن و بانک هم انتخاب کردیم ومدارک هم دادیم ولی به ما اطلاع دا ن که ما اعتبار نداریم و نمی تونیم پرداخت کنیم واقعا جای تاسف است که چرا کنترل نمی کنند اگر فرصت دادن به بانکها تا پایان آذرماه پس چرا بانکها از پرداخت این وام سرپیچی می کنند آیا نباید مسئولین پی گیری کنند ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام امروز به بانک ملی مراجعه کردم ،مسول اعتبارات اعلام کرد بنا به دستور مسولین از 30 آبان از پرداخت وام معذوریم،با هزار و یک بدبختی ضامن و ... را ردیف کرده بودیم و بانک در آستانه پرداخت بود.ملت را سرکار گذاشته اند.به جای کمک به مردم مظلوم فلسطین و یمن به نروم بدبخت ایران کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
من سه ماه دنبال این وام ودیعه منزل هستم تقریبا همه بانک ها رو رفتم ملی ، پارسیان ، ملت ، پاسارگاد ، کارآفرین ، سامان همه می گویند ما اعتبار نداریم
وقتی مدیریت ساده پرداخت وام ودیعه منزل برای ما مستاجران را ندارید
چرا مردم را سر کار می گذارید
کرایه ها نجومی بالا رفته ، اجناس نجومی بالا رفته با این حقوق وزارت کاری چطور ادامه بدهیم
کسی صدای مردم رو می شنوه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
تواین مملکت خراب شده گوش شنوایی نیست؟اینم ازسید رئیسی،خاک توسرتون بااین مدیریتتون.ماکه مردیم ازغم وغصه،ایشالا به درد ما مبتلا بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام من همه مدارک خودم وضامن را بردم پرونده تکمیل کردم، دو هفته مدارکم تو بانک ملی بود گفتن برای امضای ضامن ها باهاتون تماس میگیرم، بعد دو هفته زنگ زدن همه مدارکا را بهم پس دادن وگفتن اعتبار نداریم، لطفاً پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
جمیل
۱۸:۵۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام.کسی که شاغل نیست بیمه نداره وام بهش تعلق می‌گیره یا فقط شاغل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام من ی ماهه دنبال ضامن هستم حالا باهزاربدبختی جورکردم میرم بانک میگن اعتبارنداریم شماروبخداپیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
میثم دارنج
۰۰:۳۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
با سلام بنده متقاصی وام ودیعه مسکن بودم بانک تجارت هرجا شعبه ک رفتم میگفتن نمیشه اعتبار نداریم بلاخره یک سعبه پیدا شد کلی مارو به سر چرخوند هر سازی زد ما رقصیدیم مدارک کامل کردیم صامن گواهی بردیم انتخاب اقساط کردیم روز واریز ب ما زنگ زدن گفتن فردا صامن بیار امصا بزنه وامتو بدیم ماهم رفتیم امروز گفتن مسکن شهرسازی جلو وامهارو گرفته جالب بود جلو چشمم هرکی اشنا داشت بقران تو سه روز میگرفت وامشو ما هم نتونستیم دست از پا دراز تر برگشتیم.حالا میگن مسکن شهرسازی جلوشو گرفته راسته ایا خدا میدونه.فقط پارتی کار میکنه همه جا.کارمند بانک ب من میگه ۲۰میلیون بیار یکماه بزار تا بهت وام بدیم اینم جالبه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا ربیعی
۲۳:۴۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام، من بانک شهر رو انتخاب کردم تا ضامن و مدارکم آماده شد رفتم بانک گفتن از طرف بانک مرکزی چون سرموقع مدارکو نیوردی نمیتونی وام بگیری آخه وقتی خودتون میگید تا آخر آذرماه وقته این دیگه چه مسخره بازیه ی بگید نمیخوایم بدیم تا دیگه امید نداشته باشم.لطف درگاه بانک شهر رو مجدد باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام مایکماهه که داریم میریم بانک بابدبختی ۲تاضامن کسرحقوق رسمی پیداکردم حالامیگن بانک مرکزی جلو وام روگرفته
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۲:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
تورو خدا از شهریورماه تا حالا مدارک تکمیل کردم و پرونده م در بانک ملی به خدای احد واحد دیگه توان این که به صاحبخانه گفتم با وام ودیعه مسکن ۱۴۰۰پرداخت میکنم ما باقی پول رو دیگه برام هیچ راهی نمونده به خدا حتی چیزی ندارم که بفروشمش استعلام کنید اگه ماشین داشتم میفروختم که شرمنده بچه هام و مردم نشم یه کارگر ساده هستم که با هزار امید برای این وام ودیعه مسکن مستاجران۱۴۰۰ ثبت نام کردم دیگه مغزم کار نمی کنه تا امید شدم خدا فقط به فریاد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۳:۲۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام بند ۷ماه هست درسامانه مسکن ملی ثبت نام کردم قرار دادم برج ۷هست مدارک دادم بانک گفته یک ماه دیگه سر بزن بعد یک ماه ۲ اذر ماه رفتم ضامن هم بردم میگه سایت بسته شده باز شد میدیم نشدم برعکس میدیم به هزار بد بختی راضی شده ضامنم امضا کنه به غیر حرف روز اول با الان درمورد ضامن هزارتا سنگ دیگه داشت من با ۴تا بچه با ۳۵پول پیش دوتومن کرایه دوتای بچه اخرم زیر یک سال شیر خشکی با هزار جور بدبختی و گرفتاری هزار جا قول داده بودم بقیه طرح هاتون پیش کش فرزند سوم به بعد واین حرفای بی ارزش خدارو خوش میاد اینجوری روز اول گفتید دولت قبلی خراب کرده ما بیایم درستش میکنیم نبایدم درست بشه کسی که ن مثل ما زندگی کنه ن بچه هاش تواین مملکت باشن که بخوان مثل ما زندگی کنن چطور درد ما رو میفهمن بفهمن کاری نمیکنن والا سخته من یکی که برام فرقی نمیکنه مردن وزنده موندن واقعا سخته هر چند هم اینا رو کسی بهش توجه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کارگر از اصفهان خ امام خمینی
۲۱:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باسلام ،حدود دو ماه ونیم دنبالش رفتم وتلاش کردم و ثبت نام و کدرهگیری و کدپستی و دو ضامن کسر اقساط،سفته ۵۶ میلونی و چک از خودم ،چک از ضامن ،در بانک پارسیان ،اما تماس گرفتن بامن ،گفتن بودجه تمام شده از طرف بانک مرکزی ،خیلی جاها زنگ زدم اما متاسفانه به جای نرسید ،الان پرونده داخل بانک پارسیان هستش ،من چه کار باید بکنم ؟؟؟؟
۱۲
آخرین اخبار