رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل از اختصاص اعتبارات مناسب از محل سفر رئیس جمهور برای مرمت بنا‌های تاریخی و رونق گردشگری در اردبیل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: امسال از محل اعتبارات ملی سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل ۲۶۷ میلیارد میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اردبیل اختصاص یافته است.

او افزود: در کنار این اعتبار، از محل اعتبارات استانی نیز ۲۷ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافته است تا در راستای تحقق اهداف تعیین شده از آن استفاده شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل بیان کرد: این اعتبارات در راستای مرمت بنا‌های تاریخی، پژوهش و کاوش‌های باستان‌شناسی، زیرساخت‌های گردشگری، ایجاد بازارچه صنایع‌دستی، شرکت در نمایشگاه‌ها و معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان هزینه خواهد شد.

شایقی ادامه داد: با تخصیص این اعتبارات شاهد توسعه بخش گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی در شهرستان خواهیم شد که تلاش می‌کنیم تا اعتبارات اختصاص یافته را در راستای رونق این حوزه‌ها به صورت حداکثری جذب کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.