رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سازمان بسیج مستضعفین با همه ظرفیت‌های جهادی خود در بخش‌های مسکن، اشتغال، آب رسانی و امور اجتماعی به دولت کمک می‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فعالیت‌ها و موضوعات مختلفی در سازمان بسیج طراحی و برای هر یک نقشه راه تهیه شده تا از ظرفیت‌ها و تجربیات برای نقش آفرینی مردم و تسهیل گری در این زمینه استفاده کنیم.

او گفت: در بخش تولید مسکن و تسهیل گری برای کمک به دولت وارد عمل شدیم تا در پروژه‌هایی که با مسئولیت بسیج سازندگی اجرا می‌شود، با حضور جوانان و نیرو‌های متخصص تشکیلات ایجاد و مسکلات رفع شود.

سردار سلیمانی افزود: در بخش اشتغال و تامین آب شرب، تسهیل در ازدواج آسان و تامین جهیزیه نیز فعالیت‌های خود را تدوین کرده ایم و فردا ساخت ۴۰ تا ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی را آغاز می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این سازمان نسخه‌های عملی را فراهم میکند تا کار‌ها به صورت مردم پایه و با مشارکت خود مردم اجرایی شود.

در رزمایش بزرگ بسیج که امروز در سمنان و به صورت ارتباط تصویری با سراسر کشور برگزار شد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با اعلام رمز یا امام حسن عسکری (ع) فرمان آغاز رزمایش ۵۲۰۰ اردوی جهادی با مشارکت ۵۷ هزار جهادگر در سراسر کشور را به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد. 

انتهای پیام / ن 

برچسب ها: کار جهادی ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.