استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام ملانوری استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

به نام خدا
تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، این یک رکن اساسی است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است که با برنامه ریزی جامع، فعالیت منسجم و بهره گیری از توان نیرو‌های مردمی، به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده و نقشی ارزنده در سرنوشت میهن دارد.

بسیج، یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی در این دنیای پرآشوب و فتنه است؛ در این مکتب، انسان‌ها به دور از اغراض شخصی، به خدا و منافع خلق او می‌اندیشند و اقتدار و امنیت جامعه را نه در سایه دریوزگی قدرت‌های بیگانه، بلکه از رهگذار اتکا به توانایی‌های خود جستجو می‌کنند.

بسیجی بودن یعنی فراهم کردن شرایط برای زیستنی پاک و زیبا در دنیایی سرشار از مسئولیت و تعهد، لذا بسیج قلعه‌ای مستحکم به گستره تمامی کشور است که همه شهروندان به فراخور حال، وظیفه‌ای در حفظ امنیت، رونق، شکوه و عظمت آن برعهده دارند و امام (ره) با همین دید بود که از خداوند می‌خواست با بسیجیان محشور گردد.

بدون تردید این تعریف انقلاب از بسیج و بسیجی است که سبب شده ۸ سال دفاع مقدس، ظفرمندانه به سرانجام برسد و بعد از آن هم جهاد و رزم در عرصه‌های گوناگون سازندگی در مناطق محروم، توسعه علم و فن‌آوری، جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه  بسیار سازنده و تأثیرگذار ادامه پیدا کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گرانقدر که به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با نیتی خیرخواهانه همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلان کشور بوده اند، مجاهدت‌های مخلصانه مدافعان سلامت که مردم را در مصائب طاقت فرسای ایام مبارزه با بیماری کرونا یاری کرده اند ارج نهاده؛ امید آن دارم که با تداوم بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار خراسان جنوبی، به زودی شاهد رونق و توسعه روزافزون این استان زرخیز باشیم.

حمید ملانوری شمسی

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.