معاونت توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان میزان کمک‌های خیرین و نیکوکاران به زلزله زده‌های اندیکا را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حافظ منصوری، معاونت توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان درخصوص آخرین وضعیت حمایت خیرین و نیکوکاران استان از خانوار‌های تحت پوشش گفت: خیرین، نیکوکاران و حامیان ایتام بیش از یک میلیارد تومان به منظور کمک به مددجویان زلزله زده شهرستان اندیکا مساعدت کردند.

او با بیان اینکه طی یک ماه اخیر خیرین در اقدام خداپسندانه با اهداء ۴۴۶ تخته فرش، ۱۰۰ دستگاه بخاری و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بخشی از کاستی‌های خانواده‌های زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را جبران کردند، افزود: این نهاد حمایتی به منظور خدمت رسانی به قشر تحت حمایت خود علاوه بر استفاده از منابع داخلی، از کمک‌های خیرین و نیکوکاران بهره می‌برد.

منصوری بیان کرد: خیرین نیکوکار و حامیان ایتام و محسنین همواره در امر رسیدگی به نیازمندان اندیکا در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند و بسیاری از مشکلات مالی این قشر را برطرف می‌کنند، ضمن اینکه این نهاد آماده دریافت کمک‌های خیرین به صورت نقدی و غیر نقدی و اعطای این کمک‌ها به نیازمندان در اسرع وقت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.