براساس رنگ بندی جدید کرونایی اعلام شده، شهرستان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از قرارگیری ۱۱ شهرستان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی خبر داد.

او گفت : رنگ بندی جدید کرونایی تمام استان‌های کشور از سوی وزارت بهداشت اعلام شده که هیچیک از شهرستان‌های استان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار نگرفته‌اند.

او افزود: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در شرایط آبی کرونایی قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ۹ شهرستان زرد کرونایی استان، افزود: شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، روانسر، سرپل ذهاب، جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه و دالاهو در شرایط زرد شیوع ویروس کرونا هستند.

مرادی ادامه داد: شهرستان‌های سنقر و کلیایی و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان قصرشیرین در وضعیت آبی کرونایی هستند.

او گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق به موقع واکسن کرونا به کنترل بیماری کرونا بسیار کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.