مرکز آموزش بین کارگاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان وبلوچستان در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان، عطف به تبادل تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با رویکرد تأسیس مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین‌کارگاهی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان وبلوچستان و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکز آموزش بین کارگاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان در زاهدان افتتاح شد.

بنا براین گزارش این افتتاح با حضور خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، پور ارباب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

اولیائی در این افتتاح اظهار داشت، در استان ۱۸ موافقت نامه اصولی مجوز راه اندازی مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی صادر شده است که از این تعداد ۸ مرکز افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت:مراکز آموزش جوار کارگاهی، مراکزی هستند که به منظور گسترش آموزش‌های فنی‎ و‎حرفه‌ای و تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع و واحد‌های تولیدی تأسیس و راه‌اندازی می‎شوند واین آموزش‌ها با نظارت و هدایت اداره کل آموزش فنی‎ و‎حرفه‌ای انجام میشود.

اولیایی با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از جمله شاغلان صنایع و صنوف، ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی در کنار واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی ومهندسی گفت: توجه بیشتر به امر آموزش‌های مهارتی موجب ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه‌های اقتصادی می‌شود.

با توجه به طرح مسکن ملی و احدات ۱۳ هزار مسکن برای فاقدین مسکن نیازمند آموزش نیرو‌های بومی در حرفه‌های مختلف صنایع ساختمان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم که این مرکز برای تربیت و آموزش کارگر ماهر و نیمه ماهر در حوزه‌های مختلف ساختمان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار