کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها، هدف پایش و غربالگری زندانیان

رئیس کل دادگستری خوزستان کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان را هدف پایش و غربالگری زندانیان و همچنین رفع مشکلات آن‌ها عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس کل دادگستری خوزستان به منظور اطلاع از وضعیت زندانیان، با مددجویان زندان سپیدار اهواز دیدار و پس از استماع صحبت‌ها و بررسی درخواست آن‌ها، دستورات لازم و مقتضی صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در حاشیه این دیدار که به همراه رضوی؛ معاون قضایی، پروین؛ رئیس سازمان کل زندان‌های استان، احمدی و علیمحمدی؛ معاونین دادستان مرکز استان برگزار شد، گفت: با هدف اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری قوه قضاییه و رفع مشکلات و اطلاع از وضعیت و شرایط زندان و زندانیان این بازدید انجام شد.

او افزود: هدف حضور ما در زندان بررسی مشکلات، اطلاع از آخرین وضعیت و شرایط مربوط به زندان و زندانیان است که اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داریم.

حجت الاسلام و المسلمین اظهار داشت: تاکنون در دیدار و بازدید از زندان‌های استان، وفق مقررات و با دستور قضایی، شرایط آزادی زندانیان زیادی که می‌شود با قرار وثیقه، مرخصی، پابند الکترونیکی و آن چیزی که قانون اجازه می‌دهد را فراهم نمودیم و یکی از اهداف پایش و غربالگری زندانیان همین مزایای کاهش جمعیت کیفری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.