هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران با تساوی سپاهان اصفهان در برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه نقش‌جهان به اتمام رسید.

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران پس از نزدیک به ۲هفته و ۲بازی تیم‌ملی ایران در مقدماتی جام‌جهانی قطر کلید خورده و در روز دوم بازی‌ها، سپاهان اصفهان در خانه خود میزبان تراکتورسازی تبریز بود.
سپاهان که تا به اینجای فصل عملکرد بدی نداشته و با ۳ پیروزی و یک شکست در جایگاه سوم جدول قرار داشت برای کسب سه‌امتیاز و رسیدن به صدرجدول وارد بازی شد.
تراکتور نیز پس از کسب نتایج نچندان خوب دست‌خوش تغییراتی شده بود و با سرمربی جدیدش زوونمیر سولدو به نقش‌جهان آمده بود تا سپاهان را برای دومین هفته متوالی در راه رسیدن به پیروزی ناکام بگذارد.
سپاهان با کریستوفر کنت، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو و تیم تراکتور با محمدرضا اخباری، هادی محمدی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، شاهین ثاقبی، بهزاد سلامی، رضا دهقانی، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی کار را در این مسابقه آغاز کردند.
در تیم تراکتور رضا دهقانی و اکبر ایمانی و در تیم سپاهان دانیال اسماعیلی‌فر و فرشاد احمدزاده مقابل تیم سابقشان قرار بگیرند.
در نیمه‌اول سپاهان کاملا سوار بر بازی و مالک توپ و میدان بود، فرصت‌های زیادی روی دروازه تراکتور خلق کرد که هیچکدام به‌قدری خطرناک نبود که طلایی‌پوشان را از حریفشان پیش بیاندازد.
به‌همین ترتیب نیمه‌اول به اتمام رسید و توپی از خط دروازه‌ها نگذشت، در نیمه‌دوم سپاهان با ۲ تغییری که نویدکیا انجام داد سعی بر هجومی کردن بازی داشت و با آوردن محمدرضا خلعتبری و یاسین سلمانی به‌جای مسعود ریگی و شهریار مغانلو تاکتیک تیمش را تغییر داد.
اما این تغییرات هم نتیجه نداد و بازی سرد دو تیم با نتیجه بدون گل مساوی تمام شد تا سپاهان در خانه ۲ امتیاز حساس را از دست داد. تراکتور نیز با همین یک امتیاز مهمی که به‌دست آورد از اصفهان به تبریز رفت.
سپاهان و تراکتور اولین‌بار در این فصل بازی‌شان مساوی شد و سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده سوم و تراکتور نیز با ۴ امتیاز به رده سیزدهم رسید.
بازی‌آینده سپاهان ۳آذر با فجرسپاسی در شیراز و تراکتور در تبریز با پدیده خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.