سرگرد پاسدار فرحانی گفت: هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است طنین انداز شود، هیچ بن بستی وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار علی فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ماهشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و در آستانه آغاز هفته بسیج که با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد نه تنها ملت ایران بلکه جوامع بین المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی بدیل این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف بوده اند.

او افزود: بسیج نهادی اسلامی انقلابی برگرفته از بطن و متن مردم برای نیاز‌های انقلاب و گره گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی علاوه بر آنکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت مستحکمی درمقابله با انواع نفوذ‌های بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.

سرگرد پاسدار فرحانی بیان کرد: امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و مردم یاری، دفاعی و امنیتی و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام دارد که با تروریسم اقتصادی و تحریم‌های پی در پی هدف شان نابودی تمام ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ماهشهر اظهار داشت: از همین رو توانمندسازی ملت ایران به ویژه نسل جوان مومن انقلابی پای کار برای پیشبرد گام دوم انقلاب از جمله ضرورت‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که بسیج آن را در دستور کار خود قرار داده و این اقدام راهبردی حمایت همه خدمتگزاران نظام را می‌طلبد چرا که ۴۰ سالگی بسیج گواه این مدعا بوده؛ هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است طنین انداز شود، هیچ بن بستی وجود ندارد.

این مقام نظامی سپاه پاسداران ادامه داد: هفته بسیج و روز پنجم آذر ماه امسال که دوران به بلوغ رسیدن این نهاد انقلابی است، فرصت مغتنمی هست تا همه مردم و دیگر مسئولان با تامل در شعار «بسیج؛ پاره تن مردم است» در گام دوم انقلاب با چراغ روشنگرانه بسیج برای تمدن نوین اسلامی، زمینه سازی طلوع خورشید ولایت حضرت بقیه الاعظم حضرت مهدی (اروحنا له فداه) حرکت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.