نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای حل اساسی مشکلات و خسارات مناطق زلزله زده استان باید همه پای کار بیایند تا خانه‌ها ایمن، بازسازی و نوسازی شوند

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید با همکاری همه نهاد‌ها مشکلات مناطق زلزله زده استان هر چه زودتر به طور اساسی برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: بر اثر زلزله اخیر به خانه‌های مردم در بخش فین و روستا‌های اطراف خسارت وارد شده است و این منازل دیگر ایمنی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: خدمات اضطراری مانند توزیع چادر یک بخش از امدادرسانی است، اما بخش مهم تر آن نوسازی و ساخت و ساز است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی که در امدادرسانی مشارکت داشتند، افزود: در همان ساعات اولیه مردم به چادر نیاز داشتند که باید بهتر مدیریت کی می‌شد و باید پیگیر ساخت و ساز خانه‌ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: سالیان زیادی است که فین بخش است، اما مشکلات زیادی دارد و محروم است.

امام جمعه بندرعباس گفت: خداراشکر می‌کنیم که با توجه به بزرگی دو زلزله روز یکشنبه ۲۳ آبان خسارت جانی زیادی وارد نشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که جز معجزات الهی برای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد اکنون به سراسر دنیا منتقل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: تفکر بسیجی زیرساخت اصلی تمدن ماست و بسیج الهام بخش تفکر مقاومت است.

امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج نماد خدمت صادقانه، با بصیرت و بدون توقع به مردم است و هرجا مشکل و گرفتاری پیش آید بسیجیان وارد میدان می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: بسیج متعلق به همه مردم است و همه می‌توانند در این شجره طیبه حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی با نخبگان افزود: همه افتخارات و دستاورد‌های علمی برای نخبگان و جوانان نتیجه حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: فرار نخبگان یک هشدار است که وزرات علوم و بهداشت باید فکری کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: افرادی هستند که با پول بیت المال تحصیل می‌کنند و نخبه می‌شوند، ولی از علم و تجربه خود در کشور خارجی استفاده می‌کنند که این کار درست نیست.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.