حجت‌الاسلام غبیشاوی وجود برخی مشکلات شهری مانند کمبود خودرو حمل زباله را در شأن آبادان ندانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان گفت: از مشکلات عمده در آبادان خرابی آسفالت و کوچه‌ها در برخی از معابر است که برای مردم دشوار بوده و مشکل دیگر نیز جمع آوری نشدن زباله ها به دلیل کمبود خودرو حمل زباله است.

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر اینکه در شان شهر آبادان نیست که با برخورداری از پیشینه در انقلاب و دفاع مقدس به دلیل کمبود ماشین زباله چهره شهر اینگونه شود، از مدیرعامل پالایشگاه و سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا در زمینه خریداری و فراهم کردن خودروهای حمل زباله با شهرداری آبادان همکاری کنند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: شهرداری می‌گوید آبادان مرکز پخش فرآورده‌های نفتی از جمله قیر است و اگر ماهانه چند تن قر رایگان در اختیار شهرداری قرار بگیرد، مشکل آسفالت این شهر رفع می‌شود.

او دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی را ابتکار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) خواند که سبب خنثی شدن خطراتی مانند فتنه ها در مقابل این انقلاب و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس شد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مهم شهروندان موضوع امنیت است اکنون نیز انتظار می‌رود بسیج برای مسائل امنیتی در کنار نیروی انتظامی باشد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با تاکید بر اینکه بسیج در گروه‌های جهادی، جنگ با فقر و عرصه های فرهنگی نقش فعالانه دارد، خواستار ادامه دار شدن این فعالیت از سوی آن ها شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.