کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج بارشی جدید به غرب استان از شامگاه فردا و فعالیت آن تا روز دوشنبه یکم آذرماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارش زا در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غرب و شمال استان است، گفت: بارش‌های پراکنده برف و باران را در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو در این مناطق انتظار داریم، اما شدت بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان قابل توجه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا جوی پایدار در سطح استان حاکم است، افزود: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری تا نیمه ابری است و به علت سکون جوی و سردی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان در روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
بعداز همبستگی مردم اصفهان باکشاورزان دل مارو به بارون وبرفی که دراینده بنااست بیادخوش وسرگرم میکنندابی که ازسد شاه عباس برده شدحالا حالا ها ابگیری نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
بااین چیزها زاینده رود مشکلش حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۰:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
اگر خواستند در اصفهان بارندگی شود پارازیت را جمع اوری کنند تا ابرها پراکنده نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ریحان
۱۳:۵۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
ماذا فاذا