کرمی نژاد گفت: طرح‌های آبرسانی در یک هزار روستای استان خوزستان تا پایان دهه فجر به بهره برداری می‌رسند.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح های توسعه فاضلاب شهرهای استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌ها مقرر شده تا پایان دهه فجر با بهره برداری از طرح‌های آبرسانی در استان یک هزار روستا دارای آب پایدار شوند.

او افزود: روستا‌های بسیاری تاکنون نواقص شان برطرف، شبکه هایشان تکمیل و پمپ‌ها نیز راه اندازی شده اند که هر زمان آماده بهره برداری گردند، این کار انجام می‌شود و می‌توان تا دهه فجر یک هزار روستا را آماده بهره برداری نماییم.

کرمی نژاد بیان کرد: با توجه به تعهدات و تکالیف، مقرر شده تا تابستان آینده مشکلات روستا‌ها و شهر‌ها در حوزه آبرسانی کمتر گردد که به همین منظور هر هفته جلسات دوره‌ای با مجریان تامین آب در شهر‌ها و روستا‌ها برای پیگیری آخرین وضعیت آبرسانی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مشکلات و نواقص زیاد است و در عین حال پیشرفت نیز داریم، اظهار داشت: هدف ما تامین و توزیع بدون مشکل آب در تابستان آینده است و از اکنون نیز پروژه‌ها را به مدار بهره برداری می‌رسانیم تا مشکلات را رفع و کمبود‌ها را برطرف نماییم، در همین خصوص هم انتظار می‌رود با پیگیری این جلسات مسائل حل شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.