وزیر اطلاع رسانی لبنان آمادگی خود را برای ترک فوری این وزارتخانه در صورتی که این امر منجر به پیشرفت در روابط لبنان و خلیج فارس شود، اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان امروز جمعه بر آمادگی خود برای ترک فوری این وزارتخانه در صورتی که این امر منجر به پیشرفت در روابط لبنان و خلیج فارس شود، تاکید کرد.

قرداحی در گفتگو با روزنامه لبنانی «الجمهوریه» با تاکید بر آمادگی خود برای پیشبرد هرگونه راه حلی که منافع ملی را تامین کند، گفت: اگر این امر منجر به پیشرفت در روابط بیروت و خلیج فارس شود، آماده ترک فوری وزارت اطلاعات هستم.

وی افزود: همه می‌دانند که مشکل کنونی بسیار فراتر از من است و به موضع عربستان در قبال نقش حزب‌الله در لبنان و منطقه مربوط می‌شود؛ همانطور که خود ریاض بار‌ها اعلام کرده است. در درجه اول اختلاف بر سر قاضی طارق البیطار، بازپرس قضایی انفجار بندر بیروت است. علاوه بر این، دولت با چالش‌های بسیار دشواری با من و بدون من در سطوح معیشتی، اجتماعی، اقتصادی و مالی مواجه است. قیمت‌ها تنها نمونه‌ای از آن چالش‌های فعلی است و ماجرای من فقط به یک موضوع ساده و جزئی در این پیچیدگی‌ها است.

وی گفت: آنچه می‌ترسم این است که استعفای من به این شرایط آرامش ندهد.

وزیر اطلاع رسانی لبنان پیشتر در خصوص استعفای خود پس از بروز بحران دیپلماتیک بین لبنان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بر سر اظهاراتش، اعلام کرد برای هرگونه راه حلی که به نفع لبنان و احیای روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس باشد، آماده است.

قابل ذکر است که پس از انتشار یک مصاحبه تلویزیونی با جرج قرداحی بحران دیپلماتیک بین لبنان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس آغاز شد. قرداحی در مصاحبه خود اظهار کرده بود که انصارالله یمن در حال دفاع از خود در این کشور است و ائتلاف سعودی این جنگ را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار