معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان مسکن در طرح جهش تولید در استان تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین پناهی‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه در سامانه ثمن آغاز شد و مهلت ثبت نام تا ۲۸ آبان ماه ادامه داشت، اما اکنون این مهلت تا تاریخ ۱۵ آذرماه تمدید شده است.

او با بیان اینکه براساس رایزنی‌های انجام‌شده با وزارت راه و شهرسازی و تامین زمین، در حال حاضر متقاضیان در ۳۱ شهر خوزستان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: متقاضیان مسکن در خوزستان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن سامانه جهش تولید مسکن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پناهی‌فر تصریح کرد: اهواز، شیرین شهر، رامین، ماهشهر، حمزه، دزفول، شوشتر، لالی، هفتکل، میانرود، امیدیه، بندرامام خمینی، رامهرمز، رامشیر، ملاثانی، هویزه، سردشت، شادگان، شیبان، صفی آباد، تشان، آبادان، خرمشهر، آغاجاری، چوئبده، اروندکنار، باغملک، ایذه و سوسنگرد، ۳۱ شهری هستند که مردم می‌توانند در این شهر‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.