تیم فوتبال آلومینیوم اراک صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان نفت مسجد سلیمان بود و با شکست این تیم، صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور شد.

این نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی توانست در این دیدار خانگی ۲ بر یک نماینده خوزستان را پشت سر بگذارد و با یک بازی بیشتر از مدعیان نام آشنای صدرنشیی، چون استقلال و سپاهان صدرنشین لیگ برتر شود.

آلومینیوم اراک با کسب ۳ امتیاز این بازی ۱۱ امتیازی شد و به طور موقت بر صدر جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفت و باید دید آبی‌های پایتخت در دیدار با نساجی و زردپوشان سپاهان با تراکتور چه می‌کنند و آیا این صدر نشینی تداوم خواهد داشت؟

هرچند در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد ابتدا مسجد سلیمانی‌ها و در نیمه اول با ضربه سر عماد میرجوان به گل رسیدند، اما یک دقیقه بعد نیما درودی از آلومینیوم از روی نقطه پنالتی این گل را جبران کرد و نیمه اول یک بریک به پایان رسید.

نیمه دوم هم تا دقیقه دقیقه ۸۸ با همین نتیجه پیش رفت تا اینکه اسماعیل شریفات توپ برگشتی مهاجمان آلومینیوم را با شوت از راه دور به گل تبدیل کرد و نتیجه را به نفع نماینده فوتبال لیگ برتری استان مرکزی تمام کرد.

آلومینیوم اراک هفته آینده چهارشنبه سوم آذر در پایتخت به مصاف هوادار تهران می‌رود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.