سجادی در رامسر گفت: دو و میدانی باید میان مردم رود و مسابقات دو خیابانی نیز در همین راستا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در سمینار بررسی چالش‌ها و فرصت‌های دوومیدانی در رامسر ،گفت: دو و میدانی باید میان مردم رود و مسابقات دو خیابانی نیز در همین راستا است.

او افزود:به عنوان خادم ورزش و جوانان خواهش میکنم برای گسترش و معرفی دوومیدانی فکر، ابتکار و خلاقیت به کارگیری شود.

سجادی گفت:آکادمی نیاز روز دو و میدانی بوده و برای ساخت آن تلاش خواهیم کرد تا در سراسر کشور کمپ‌های مختلف و مناسب داشته باشیم.

او افزود:باید دو و میدانی را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به مدارس ببریم و ارائه راهکار مهمترین مبحث برای توسعه این ورزش است.
سجادی گفت:اعتقادمان در دولت این است که ورزش بانوان مستقل و خودکفا داشته باشیم و معتقدم راهکار‌های رشد دو و میدانی بانوان باید در همایش‌های آینده بررسی شود.

او افزود:اگر امروز از دو و میدانی و هویت و استاندارد این رشته صحبت میکنیم، نباید از استاندارد‌ها غافل شویم.

سجادی گفت:دو و میدانی ایران ۹۰ ساله است و امیدوارم ۱۰۰ سالگی دو و میدانی را با اتفاقات خوب جشن بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان افزودانتخاب رامسر سعی شد به گردشگری ورزش هم توجه شود و شهرستان زیبای رامسر را در این رویداد معرفی شد.

حمایت از دو و میدانی موجب ارتقاء جایگاه ورزش کشور خواهد شد

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سمینار بررسی فرصت‌ها و چالش‌های دو و میدانی که با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان در رامسر برگزار شد، گفت:وزیر ورزش و جوانان در شرایط حساس کنونی به خواست جامعه ورزش لبیک گفتند و این مسئولیت را پذیرفتند.

او افزود:باید همه جامعه ورزش در این شرایط از وزیر حمایت کنند تا به اهداف عالی در توسعه ورزش دست یابیم و با شناختی که از سجادی وجود دارد، امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در ورزش باشیم.

رنگرز گفت:جامعه ورزش یکبار برای همیشه باید روی مدیری ورزشی و تحصیلکرده به اجماع رسد و باید صبر کرد و مطالبات و توقعات را مدیریت شده پیگیری کرد.

او افزود:قطعا حضور سجادی در مقام وزارت، اتفاقی خاص برای رشته دو و میدانی خواهد بود و می‌توان امیدوار بود توسعه دو و میدانی جایگاه ورزش کشور را ارتفاء دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:دوومیدانی با حضور چهره‌های پرتلاش و نام آور روز‌های خوبی داشت و با احسان حدادی به جایگاه بزرگی در المپیک رسید.

دوومیدانی به لحاظ امکانات شرایط مناسبی ندارد

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در سمینار بررسی فرصت‌ها و چالش‌های دو و میدانی در رامسر گفت: دوومیدانی به لحاظ امکانات شرایط مناسبی ندارد و این برای رشته اول المپیک خوشایند نیست.

او افزود:در برنامه زمانبندی ۴ ساله، تعداد ورزشکاران این رشته را باید افزایش دهیم.

صیامی گفت:در راه اندازی مسابقات رده‌های پایه دو و میدانی اتفاقات خوبی افتاده است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی افزود:هدف ما این است که با فضای همدلی، وضعیت دو و میدانی را بهبود ببخشیم و جایگاه این رشته را ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.