معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: با تائید رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا مسابقات از یکم آذر ماه با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با حضور تلفنی در برنامه‌ی تلویزیونی در خصوص حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال اظهار کرد: این طرح چند جلسه‌ای است که در کمیته‌های مختلف ستاد مقابله با کرونا مطرح شده و اصلاحاتی  بر آن وارد گردیده است، خوشبختانه سامانه‌های مرتبط در این خصوص از جمله  سامانه وزارت کشور، سامانه زیرساخت ارتباطات  و همچنین سامانه استعلام وزارت بهداشت برای اجرای این طرح ارتباط بر قرار کرده اند.

فرهادی افزود: برای اجرای این طرح اگر انشالله روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا با ریاست رئیس‌جمهور تشکیل خواهد شد و اگر این طرح در جلسه تصویب شود از یکم آذز ماه قابل اجرا خواهد بود.

فرهادی درباره برگزاری مسابقه روز آینده دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران گفت: تا این لحظه تصمیم نهایی در خصوص حضور تماشاگران در این مسابقه گرفته نشده است، و اگر اجرایی شود به صورت غیر رسمی و پایلوت می‌باشد. 

فرهادی با اشاره به طرح مدیریت هوشمند گفت: این محدودیت ها استان به استان اعمال خواهد شد و اختیارات برای برقراری مجدد محدودیت ها بر اساس تغییر رنگبندی شهر ها بر عهده استان هاست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار