سرمربی تیم میلان در پیشنهادی به مدیران فوتبال جهان توصیه کرده است در زمان مسابقه به بازیکنان فرصت‌های استراحت بیشتری داده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، استفانو پیولی، سرمربی تیم فوتبال میلان ایتالیا به فیفا و اتحادیه بین‌المللی فوتبال به عنوان نهاد قانون گذار این رشته ورزشی توصیه کرده است که با الهام گرفتن از برخی قوانین موجود در رشته بسکتبال، به کاهش فشار از روی بازیکنان فوتبال کمک کنند. این توصیه به دنبال حضور سرجیو اسکاریولو، سرمربی تیم بسکتبال ویرتوس بولونیای ایتالیا در زمین تمرینی تیم فوتبال میلان انجام شد و ظاهراً پیولی تحت تاثیر حرف‌های مهمان ویژه تیمش قرار گرفته است.

پیولی عنوان کرد: دوست دارم شرایطی فراهم شود که بتوانم در طول بازی‌ها بیشتر با بازیکنانم ارتباط برقرار کنم. به شخصه دوست دارم فوتبال هم مانند بسکتبال وقت‌های استراحت فنی یک دقیقه‌ای داشته باشد. اگر چنین فرصتی فراهم شود، می‌توانم دستوراتم را دقیق‌تر و مشخص‌تر به بازیکنان انتقال دهم.

سرمربی میلان افزود: طرفدار این هستم که در فوتبال هم مانند بسکتبال زمان مفید گردش توپ به عنوان زمان مسابقه محاسبه شود؛ چرا که در شرایط فعلی، بیش از اندازه زمان بازی تلف می‌شود.

پیولی در ۲ فصل اخیر که هدایت میلانی‌ها را بر عهده داشته، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و نتایج مطلوبی را با تیم خود کسب کرده است.

تیم فوتبال میلان اکنون با ۳۲ امتیاز از ۱۲ مسابقه در رتبه دوم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار