مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: علاقمندان تا ۲۰ دی فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در جشنواره فیروزه ارسال کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:امروز از پوستر فراخوان سومین جشنواره کالا‌های فرهنگی "فیروزه" استان گلستان رونمایی شد .

او ادامه داد:هدف کلی برگزاری جشنواره فیروزه شناسایی کالا‌ها و محصولات فرهنگی، ترویج محصولات و گفتمان سازی تولید و مصرف فرهنگی با نگاه ویژه به کالای فرهنگی استان‌ها است.

عادله کشمیری افزود: همچنین شناسایی محصولات و شبکه‌سازی تولید تا فروش و تعریف و برنامه‌ریزی تولیدات نو از هدف‌های دیگر این رویداد فرهنگی خواهد بود.

او گفت: جشنواره در سه بخش هدایای فرهنگی، عروسک و اسباب بازی برپا می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۰دی ماه فرصت دارند اطلاعات آثار خود را از طریق پورتال بارگذاری کنند و آثار را بدون محدودیت تعداد به دبیرخانه تحویل دهند.

کشمیری با اشاره به اینکه باید برای برند شدن کالا‌های فرهنگی استان تلاشی مضاعف کنیم گفت: علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۱۷۳۲۲۴۳۸۵۹ تماس بگیرند.

او افزود: در دو سال گذشته جزء ۳ استان برتر کشور در زمینه برگزاری جشنواره کالای فرهنگی به نام فیروزه بودیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین رضوانی نیا
۱۰:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
تشکرو خسته نباشید به همه عزیزانی که مسئولیت و داوری جشنواره فیروزه را بر عهده داشتند