مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۱۰ کتابفروشی استان سمنان در طرح «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» با تخفیف ۱۵ و ۲۰ درصدی مشارکت دارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ از شنبه بیست و نهم آبان همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب همزمان با بیست و نهمین دوره کتاب برگزار می‌شود اظهار داشت: میزان یارانه خرید برای کتاب‌های تالیفی در این طرح ۲۰ درصد و برای کتاب‌های ترجمه ۱۵ درصد است.

او ، مدت اجرای پاییزه کتاب را پنج روز و از بیست و نهم آبان تا سوم آذر ۱۴۰۰ بیان کرد و ادامه داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر سه میلیون ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰۰ هزار ریال است.

فلاح افزود: در سمنان کتابفروشی‌های خلاق، سوشیانس، ارسطو، پاتوق کتاب، شهر کتاب، اشراق، و خانه کتاب بامداد، در شاهرود سرزمین کتاب و کتابکده، و در دامغان مجموعه فرهنگی دانشجو، کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح پائیزه کتاب ۱۴۰۰ در استان سمنان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه طرح‌های فصلی کتاب فرصتی مغتنم برای دوستداران کتاب و فرهنگ مطالعه در تامین کتاب‌های مورد نیاز است، از مردم استان سمنان خواست تا از این فرصت استفاده کنند و کتاب مورد نیاز در موضوعات مختلف را با مراجعه به کتابفروشی‌های منتخب خریداری کنند.

در این طرح کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول می‌شوند و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی‌شوند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.