حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز با سفر به قم ضمن زیارت بارگاه کریمه اهل بیت علیهم السلام با آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام والمسلمین خطیب  وزیر اطلاعات صبح امروز با سفر به قم با آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سعیدی در این دیدار با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی گفت: باید با هم افزایی و تعامل و شناخت مسائل، شیطنت‌های دشمنان را شناسایی و مانع نفوذ شد.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت افزود: دشمن امروز در منطقه با شکست‌های مختلف روبرو شده و در رسیدن به اهداف و توطئه‌های استکباری خار و ذلیل شده است.

آیت الله سعیدی گفت: باید برای حل مشکلات با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب هم در این دیدار با اشاره به ایجاد فضای امید در مردم بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تلاش در جهت حل مشکلات مردم و موفقیت در حوزه سلامت افزود: دولت سیزدهم با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و در این مسیر از همه فرصت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی استفاده می‌کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی، تحرکات دشمنان را زیر نظر دارند گفت: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و از همه توطئه‌ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند و هوشمندی و هوشیاری عمومی همواره راه پیروزی و سرافرازی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب همچنین در جلسه شورای تامین استان قم با اشاره به خروج ذلت بار آمریکایی‌ها از منطقه گفت: این اتفاق از پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که با وجود هزینه‌های گزاف دشمنان و تلاش برای ضربه زدن و فشار حداکثری به ایران اسلامی به دست آمده است.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه به زودی شاهد ذلت بیشتر و نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان خواهیم بود، افزود: اگرچه بعضی از کشور‌های منطقه تلاش می‌کنند به این رژیم منحوس متکی باشند، اما رژیم صهیونیستی امروز در درون، پیرامون و دنیا جایگاهی ندارد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر پیروزی‌های کشورمان در مقابله با توطئه فشار و تحریم حداکثری گفت: ایران اسلامی با هوشیاری این جنگ ترکیبی را کنار زده و به خوبی فائق آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب تاکید کرد: تحقق امنیت پایدار با مشارکت و افزایش رضایت و امید آفرینی در مردم تداوم و ارتقاء می‌یابد و باید با افزایش زمینه خدمت به مردم دشمنان را مایوس و رضایت‌مندی عمومی را افزایش داد.

وزیر اطلاعات افزود: امروز با رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همبستگی بین قوا زمینه خدمت به مردم بیش از گذشته فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب همچنین با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم و ضرورت صیانت و حفاظت از جایگاه این شهر به عنوان یک دارایی ارزشمند و بزرگ برای نظام اسلامی گفت: مردم قم همواره در برهه‌های مختلف حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و با هوشیاری در برابر توطئه‌ها ایستادگی کردند.

دکتر شاهچراغی استاندار قم هم در این جلسه گفت: به برکت بارگاه منور و ملکوتی کریمه اهل بیت، همدلی و هم‌افزایی مناسبی بین مسئولان استان در مسیر مقابله با تهدید‌ها و ایجاد فرصت‌های مناسب شکل گرفته است.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر لزوم تداوم هماهنگی بین همه ارکان برای حل مشکلات و افزایش رضایت‌مندی عمومی تاکید کردند.

در پایان این این جلسه مدیرکل جدید اطلاعات استان قم معرفی و از خدمات و زحمات مدیر کل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار