موسس تیم فوتبال حامیان کودکان سرطانی: می‌خواهیم از طریق ورزش به بیماران مبتلا به سرطان کمک کنیم

بادافره گفت: قصد داریم از طریق ورزش و با کمک چهره‌های مطرح جامعه، مردم را برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان ترغیب کنیم.

به گزارش‌  باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر بادافره، مسئول برگزاری مسابقه خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی اظهار داشت: من موسس و مسئول تیم فوتبال حامیان کودکان سرطانی کشور هستم و این تیم را از سال ۹۴ تاسیس کردم. دلیل راه اندازی این تیم فوتبال این بود که با کمک چهره‌های مطرح فوتبال بتوانیم مردم را با بیماری‌های خاص به ویژه سرطان آشنا کنیم. قصد داریم با ورزش برای جامعه فرهنگ سازی کنیم.

بادافره در ادامه گفت: از سال ۹۴ تاکنون حدود ۱۵ بازی خیرخواهانه برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان برگزار کردیم. این کار می‌تواند ترغیب کننده مردم برای کمک به بیماران باشد. حتی دادن یک شاخه گل و یک لبخند به بیماران سرطانی می‌تواند برای روحیه آن‌ها مفید باشد.

او افزود: امروز با تیم هنرمندان ایران بازی داشتیم و به لطف خدا و کمک‌های مسئولان ورزشگاه شهید شیرودی این بازی برگزار شد. امیدوارم در این راه بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم و به بیماران سرطانی کمک کنیم.

موسس تیم فوتبال حامیان بیماران مبتلا به سرطان درباره انتظارات خود از مسئولان گفت: همیشه از مسئولان کمک خواستم، اما واقعیت این است که هزینه تمام سفر‌هایی که به استان‌های دیگر داریم را خودم تقبل می‌کنم. انتظار داریم مسئولان از ما حمایت کنند و به کسانی که درگیر بیماری سرطان می‌شوند کمک کنند و اماکن ورزشی را برای برگزاری مسابقات در اختیار ما قرار دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: خیرخواهانه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار