سفیر اندونزی گفت: هدف اصلی ما از شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی که در مشهد برگزار شده، برقراری تعامل، شناخت و درک بیشتر مردم ایران و اندونزی ازیکدیگر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران گفت: پتانسیل زیادی برای توسعه روابط تجاری بین ایران و اندونزی وجود دارد و امیدوارم بتوانیم تبادلات خود را با ایران افزایش دهیم؛ سفارت اندونزی و دو تاجر اندونزیایی برای نخستین بار است که در چنین نمایشگاهی در ایران حضور یافته و امیدوارم که این تجربه خوب و مفیدی باشد.

او افزود: امیدواریم که بار‌های دیگر و در سالیان آینده باز هم بتوانیم در نمایشگاه صنایع غذایی حضور موثر داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


سفیر اندونزی نمایشگاه‌ها را فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر مردم کشور‌های مختلف از یکدیگر دانست و ادامه داد: هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه برقراری تعامل بیشتر و شناخت و درک بیشتر مردم ایران و اندونزی ازیکدیگر است.

بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع و با حضور ۱۲۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی از ۲۶ الی ۲۹ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر و پذیرای بازدیدکنندگان است. این نمایشگاه‌ها در جهت سیاست امنیت غذایی و اقتصاد مقامتی و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فعال در این صنایع و رونمایی از آخرین دستاورد‌های تکنولوژی و علمی این بخش در حال برگزاری هستند.

انتهای پیام//ص.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.