خزعلی گفت: به دنبال فعال سازی طرح کسب و کار پایدار بانوان و خانواده هستیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خزعلی معاون ریاست جمهوری در امور بانوان در جمع فعالان جهاد دانشگاهی زنجان با تأکید بر اینکه شاید تاکنون شرایط برای منصه ظهور رساندن بسیاری از توانمندی‌های بانوان فراهم نبوده است، گفت: ایجاد تغییر در این زمینه از اهداف در دست پیگیری معاونت امور زنان و بانوان ریاست جمهوری است.

او مهارت آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتعالزایی برای بانوان را از جمله اهداف و برنامه‌های این معاونت برشمرد و افزود: این طرح به زودی با عنوان کسب و کار‌های پایدار خانواده محور رونمایی می‌شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بابیان اینکه این طرح به طور خاص بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست تأکید دارد، گفت: بنا داریم زمینه اشتغال و بستر نظارت و پشتیبانی طرح‌های تولیدی را حداقل تا پنج سال فراهم کنیم.

او ادامه داد: باید تلاش کرد زنجیره کاری را در این راستا برای زنان تعریف کرد تا در سایه آن بتوان طرح‌ها را به سرانجام رساند.

خزعلی با تأکید بر اینکه طرح کسب و کار‌های پایدار تنها مختص بانوان نیست و خانواده محور است، افزود: این طرح اما بر توانمندسازی بانوان تأکید ویژه دارد.

معاون رئیس جمهور بابیان اینکه معاونت زنان و خانواده بیشتر در حوزه سیاستگذاری، ارائه و بررسی ایده و برنامه فعالیت می‌کند، گفت: این معاونت می‌تواند به عنوان حلقه وصل در ارتباط با دستگاه‌های مختلف عمل کند.

معاون رییس جمهور با خانواده شهید ودود زنجانی دیدار  کرد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با خانواده شهید ودود روغنی زنجانی دیدار کرد.

خزعلی در دیدار با مادر و خانواده شهید ودود روغنی زنجانی در پاسخ به درخواست رسیدگی به زندگی مردم از جانب برادر شهید گفت: دولت سیزدهم کار سختی را برای ساماندهی شرایط پیش رو دارد.

او افزود: دولت سیزدهم باید بتواند کمبود‌های موجود را به گونه‌ای مدیریت کند که وضعیت بدتر از شرایط فعلی نشود.

شهید ودود روغنی زنجانی در دوران دفاع مقدس در حالیکه دانشجوی رشته پزشکی بود در جبهه حضور یافت و در دوم تیر ۱۳۶۶ در بمباران شیمیایی شلمچه به شهادت رسید.

 

انتهای  پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.