سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای تکمیل پل معلق ازناو اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق، سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از پل معلق ازناو خلخال گفت: اجرای طرح گردشگری پل معلق خلخال از طرح‌های گردشگری پیشروی این استان است و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با تمام توان خود تلاش خواهد کرد.
او پل معلق خلخال را سومین پل بزرگ معلق جهان و بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه برشمرد و افزود: عملیات احداث این پل با واگذاری ۱۵ هکتار زمین از اراضی ملی به سرمایه‌گذار این طرح آغاز شده است.

سریع الاطلاق گفت: برای اجرای عملیات این طرح بزرگ گردشگری علاوه بر هزینه ۲۰ میلیارد ریال توسط دولت برای تامین زیرساخت‌ها، ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در دو مرحله به سرمایه‌گذار طرح پرداخت شده و هم اکنون ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مراحل سوم و چهارم آماده پرداخت است.

او افزود: علاوه بر تسهیلات یاده شده برای اجرا و تکمیل طرح احداث پل معلق ازناو در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک به ادامه و تکمیل این طرح مصوب و منظور شده است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: با صرف اعتبارات و تسهیلات در نظر گرفته شاهد تسریع در تکمیل این طرح خواهیم بود که به طور قطع نقش مهمی در رونق گردشگری منطقه ایفا خواهد کرد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.