نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روا نیست در استان ولایی و مذهبی سمنان کارتن‌خواب و معتاد متجاهر وجود داشته باشد و اقدامات اخیر استاندار در این زمینه شایسته بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:  سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در زمینه ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر اقدام شایسته‌ای انجام داد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت آیت الله رئیسی دولت حرکت، تلاش و صداقت است تاکید کرد: مردم به دولت سیزدهم امیدوارند چرا که صداقت و حرکت در بین دولتمردان می‌بینند و صدق از صفات خوب انسان است و همه باید تلاش کنیم تا صادق باشیم.

او تاکید کرد: کارگزاران دولت باید فعال باشند و پشت میز ننشینند، استاندار سمنان در این زمینه فعال است، مسئولان اگر می‌خواهند در تغییر و تحولات مدیریتی، پشیمان نشوند، لازم است تا در عزل و نصب‌ها عجله نکنند.

شاهچراغی اقدامات استاندار سمنان را امیدبخش و نو دانست و افزود: وحدت موجود در استان وحدت خوبی است و بی شک با وحدت و حمایت از رئیس جمهوری و مسئولان می‌توان گره‌ها را باز کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت رفع مشکلات اساسی استان، بیان کرد: استانداری سمنان در تامین منابع آبی جدید برای استان تلاش کند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.