پرچم حرم بانوی کرامت به پاس افتخار آفرینی نیروی دریایی سپاه در دریای عمان به دریادار تنگسیری اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم  تجلیل از عملیات غرور آفرین رزمندگان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با تروریست‌های آمریکایی در دریای عمان با نام «ربیع الاول» به دعوت آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور سردار دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از طلاب و فضلای نخبه حوزه علمیه قم در شبستان نرجسیه حرم مطهر برگزار گردید. 

آیت الله سعیدی ،تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)در این مراسم با اهدای هدیه ویژه متبرکه حرم مطهر به دریادار تنگسیری گفت: برای ما طلاب و روحانیون که هر روز آموزه‌های دین خدا را مباحثه می‌کنیم، مایه افتخار و عزتمندی است که رزمندگان دریادل و غیور نیروی دریایی سپاه این گونه در مقابل جبهه کفر و استکبار با صلابت ایستادگی می‌نمایند، بنده به نمایندگی از همه طلاب و روحانیون، بازوی تک تک رزمندگان و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س)به دریادار تنگسیری

در ادامه دریادار تنگسیری هم با تشکر از ابراز لطف جامعه دینی و طلاب حوزه علمیه قم  افزود: این عملیات غرور آفرین و تمامی عملیات‌های دیگر با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین  انجام شده است.

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س)به دریادار تنگسیری

درپایان مجمع طلاب به پاس قدردانی از سردار تنگسیری و رزمندگان ندسا، پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) را به همراه یک عدد تابلو فرش به وی تقدیم کرد.

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س)به دریادار تنگسیری

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار