شیوع کرونا در یکی از کارخانه‌ های سامسونگ و تاخیر در عرضه Galaxy Tab S۸

سامسونگ اعلام کرده است که تنها عرضه جدیدترین تبلت این شرکت به تعویق می‌افتد و سری جدید گوشی سامسونگ با مشکلی در عرضه مواجه نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از techradar، یک شایعه جدید حاکی از آن است که شیوع کرونا در یکی از تاسیسات سامسونگ می‌تواند منجر به تاخیر در عرضه گلکسی تب اس ۸ سامسونگ شود، اگرچه انتظار نمی‌رود این موضوع بر تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۲ سامسونگ تأثیر بگذارد. یک افشاگر که احتمالاً کارمند سابق سامسونگ نیز بوده است در مصاحبه‌ای گفت: "۱۱ کارمند در برج R۵ در پردیس شهر دیجیتال سامسونگ در شهر سوون به کرونا مبتلا شدند".

این تنها موردی نبوده که این شرکت به طور همه گیر با کرونا مواجه شده است، اما براساس ادعای این افشاگر، سامسونگ در مقایسه با شیوع‌های قبلی این بار اقدامات سخت گیرانه تری انجام داده است به طوری که ۷۰ درصد از کارکنان باید از خانه کار کنند، به این معنی که تنها ۳۰ درصد باقی مانده به دستگاه‌های توسعه دهنده حساسی که در برج R۵ باقی مانده اند، دسترسی خواهند داشت. به نظر می‌رسد این همان چیزی است که منجر به تاخیر در عرضه Galaxy Tab S۸ سامسونگ می‌شود.

 Galaxy Tab S۸

ظاهراً این اتفاق روی عرضه گلکسی S۲۲ سامسونگ که انتظار می‌رود در اوایل ژانویه عرضه خواهد شد، تأثیری نخواهد گذاشت. تمرکز این شرکت در حال حاضر بر روی تولید جدیدترین گوشی این شرکت است. زیرا آنها گوشی را بسیار بیشتر از تبلت می‌فروشند. به طور مثال در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، سامسونگ بیش از ۷۵ میلیون گوشی هوشمند فروخت، اما تنها ۸ میلیون تبلت به فروش رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار