وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه واگن‌سازی ابهر بازدید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از یک شرکت ساخت واگن در ابهر بازدید کرد.

این شرکت تولیدی به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های واگن‌سازی ایران در زمینه طراحی بدنه و ساخت واگن با برند ایرانی فعالیت دارد و محصولات خود را با دانش بومی و انتقال فناوری و دانش از پیشرفته‌ترین شرکت‌های ریلی جهان تولید می‌کند.

این واحد در حال حاضر در زمینه طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن‌های باری لبه کوتاه و لبه بلند و ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان فعالیت داشته و همچنین خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند.

کارخانه واگن‌سازی ابهر که در زمینی به مساحت ۴۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، ظرفیت تولید ۲۰۰ دستگاه واگن را در سال دارد.

ظرفیت تولید این کارخانه واگن‌سازی با اجرای طرح توسعه به ۴۰۰ دستگاه در سال خواهد رسید.

این واحد تولیدی هم اکنون با ۳۰۰ کارگر با مشکل تامین سرمایه و پرداخت مطالبات و معوقات کارگری مواجه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که رئیس جمهوری را در دهمین سفر استانی همراهی می‌کند به نمایندگی از دولت در شهرستان‌های ابهر و خرمدره حضور یافته است.

او با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر و ادای احترام به شهدای گمنام تدفین شده در این دانشگاه با تنی چند از هموطنان ابهری به صورت چهره به چهره دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار‌ها ضمن شنیدن و بررسی ابعاد مختلف مشکلات، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مسائل و مشکلات اعلام شده صادر کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی ابهر میزبان دیدار‌های مردمی امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود و بعد از این دیدار‌ها نیز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری شهرستان جهت شنیدن مشکلات حضور خواهد یافت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.