نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شهدا برگ برنده‌های ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که دشمنان را در اجرای نقشه هایشان ناکام گذاشتند

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با خانواده شهید دانشگر و شهیدان احمدپناهی گفت: دشمن با تمام توان و تجهیزات برای از بین بردن این انقلاب و نظام تلاش می‌کند، اما شهدا برگ برنده‌های ما هستند و با جاذبه‌ای که دارند دل‌های پاک جوانان را به سمت خود جذب کرده و دشمن را در اجرای نقشه‌های شومش ناکام می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی رسالت امروز را انجام کار‌های فرهنگی و استفاده بهینه از فضای مجازی دانست و افزود: هزاران نفر از برنامه‌ها و مطالب فرهنگی و مذهبی کانال‌های فضای مجازی که به نام شهدا مزین شده استفاده می‌کنند.

پدر شهید دانشگر هم از چاپ چهار کتاب از زندگی این شهید مدافع حرم خبر داد و افزود: فضای مجازی فرصتی است که باید از ان نهایت استفاده را برای آگاه سازی قشر جوان ببریم.

او خاطر نشان کرد: سه کتاب دیگر از زندگی این شهید جوان مدافع حرم در دست چاپ است.

مادر شهیدان احمدپناهی هم گفت: این خانواده مفتخر است که همه فرزندانش طلبه بوده و همواره در مسیر ولایت فقیه و دفاع از نظام و اسلام گام برداشته اند و گوش به فرمان رهبر هستند.

انتهای پیام/ ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار