مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نظرسنجی نمایش‌های سی‌وسومین جشنواره تئاتر و پخش مجازی همزمان نمایش‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

پخش به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی, مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه نمایش‌های دوره سی‌وسوم به صورت حضوری اجرا می‌شود، گفت: حضور علاقه‌مندان به تئاتر در سالن‌های نمایش با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است.

او افزود: دوره سی‌و دوم جشنواره تئاتر استان به صورت مجازی برگزار شد و در این دوره از جشنواره، نمایش‌ها علاوه بر اجرا در سالن‌ها به صورت مجازی نیز پخش می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقه مندان می‌توانند برای تماشای آثار به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس farhang.live@ مراجعه کرده و نظرات خود را در صفحه اینستاگرام hamedan.farhang@ به ثبت برسانند.

احمدرضا احسانی افزود: در این دوره همچون دوره گذشته امکان ثبت نظرات درباره نمایش‌ها فراهم شده و تماشاگران می‌توانند تا ۲۴ ساعت پس از اجرای هر تئاتر، در نظرسنجی آثار در صفحه اینستاگرام اداره کل، شرکت کنند.

او گفت:این جشنواره از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه با حضور هفت گروه نمایشی از شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و کبودراهنگ در مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.