معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: از مرجع بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی سیستانی به صورت ویژه تشکر می‌کنیم که این استان را همواره مورد عنایت قرار می‌دهند و به امر مدرسه سازی توجه خاص دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، میثم لک زایی معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان در آیین کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت الاسلام و المسلمین لطفی، مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی، گفت: از مرجع بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی سیستانی به صورت ویژه تشکر می‌کنیم که این استان را همواره مورد عنایت قرار می‌دهند و به امر مدرسه سازی توجه خاص دارند.

میثم لک زایی  افزود: به لطف الهی این مجموعه تاکنون یازده مدرسه با ظرفیت ۷۰ کلاس در استان سیستان و بلوچستان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث نموده است.

 میثم لک زایی ادامه داد: امروز نیز در روستای دلارامی شهرستان نیمروز، یک باب مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۴۴۰ مترمربع و با اعتبارات دفتر آیت الله العظمی سیستانی کلنگ زنی شد و ان شاء الله با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل و تجهیز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق عنایت کرد که بتوانیم در این منطقه خدمتی انجام دهیم.

وی افزود: تمام کار‌های که از سوی دفتر آیت الله العظمی سیستانی در حال انجام است از برکت وجود آیت الله العظمی سیستانی است.

در آیین،  لک زایی با اهدای لوح سپاس از طرف ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از زحمات حجت الاسلام و المسلمین لطفی، مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار