فیلم تلویزیونی《تاریخ عروسی،۳۱ شهریور》تولید سیمای مرکز آبادان در آبادان و خرمشهر کلید خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، تله فیلم 《تاریخ عروسی،۳۱ شهریور》که به کارگردانی سید محسن میرحسینی است که روایت روزهای آغازین جنگ از زاویه ای خاص است و به موضوع آغاز دفاع مقدس و تاثیر جنگ روی مردم، به خصوص کودکان می پردازد.

فهمیه سلیمانی نویسنده و تهیه کننده این فیلم تلویزیونی است که تمامی نقش آفرینان آن را هنرمندان آبادانی و خرمشهری همچون: محمد علی البوعلی، محسن نیکویی، طاهره نیک آزاد، صادق مقدسی، ایلیا بعنونی، عبدالحلیم تقلبی و دیگر هنرمندان تشکیل می دهند.

مدیر کل صداوسیمای آبادان در حاشیه بازدید از روند تولید این اثر گفت: دفاع مقدس و حماسه سازی های مردان، زنان و کودکان این سرزمین گنجینه عظیم، بی بدیل و پایان ناپذیری است که هرچه در آن کاوش شود زوایای جدیدی از آن نمایان می شود.

ناصر بهرام ادامه داد: به تعداد مردمی که از جنگ به شکل های مختلف متاثر شده اند، داستان ها و قصه های بسیاری وجود دارد و باید با نگاه هنرمندانه این خاطرات غنی شفاهی را به گونه های مختلف به ثبت رساند.

عماد سلمانیان مدیر تولید، مجید طرقیمدیرفیلمبرداری و محمد یقمی مدیر صدابرداری تله فیلم《تاریخ عروسی، ۳۱ شهریور» هستند که پس از "اوپاتان" و "لوفتاب" سومین فیلم تلویزیونی شبکه آبادان است که امسال به مرحله تولید رسیده است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.