قدیر گفت:در استانی که مراجع تقلید واکسن تزریق کرده اند،برگزاری تظاهرات ضدواکسن‌ بی‌توجهی به شان آن‌ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس گفت: در استانی که مراجع عظام تقلید، علما، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه به عنوان مراجع علم دینی و اساتید و پزشکان به عنوان مراجع علم پزشکی واکسن تزریق کرده اند، برگزاری تجمع و تظاهرات واکسن‌هراسی بی‌توجهی به شان آن‌ها است.

او  افزود: روند ابتلا، بستری، مراجعین و تست‌های مثبت کرونا در قم نزولی است و میانگین فوتی بیماران کرونایی این هفته با کاهش روبرو بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: استفاده از ماسک و واکسیناسیون دو امر مهمی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود و امیدواریم که مردم همواره به این دو نکته توجه داشته باشند تا گرفتار پیک جدید کرونایی نشویم.

قدیر ادامه داد: واکسیناسیون مستمر و منظم باید در کنار رعایت دستورات بهداشتی مد نظر باشد و افرادی که نوبت دز دوم و یا سوم واکسن آن‌ها رسیده است، حتما به مراکز واکسیناسیون یا مراکز جامع سلامت مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: استان قم با چنگ و دندان در حال تزریق واکسن به مردم است و تبلیغات چهره به چهره و حضور در منازل را آغاز کرده است و با این روند، اگر اسم قم به عنوان کانون ضد واکسن مطرح شود، اجحاف و تعدی به اقدامات جامعه سلامت است.

قدیر تاکید کرد: ما کار خود را به صورت تخصصی تا آخرین لحظه انجام می‌دهیم چرا که به کار خود ایمان داریم و انتظار داریم که نهاد‌های دیگر نیز همانند گذشته در کنار جامعه سلامت باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار