مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی با نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: بعد از ایجاد یک وقفه، نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه سخت است، اما با یک بازی دوستانه مقابل پدیده تیممان را جلو بردیم. متاسفانه درگیر یک اپیدمی سرماخوردگی بین بچه‌ها شدیم و ۷، ۸ بازیکن‌ را در تمرین نداشتیم.

او افزود: با دقت و زحمت کادر پزشکی، بچه‌ها به تمرین بازگشتند و برای مسابقه آماده هستیم. می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم. نفت آبادان همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث تاکنیکی، صاحب تکنیک است. خوشحالیم منصوریان هم به تیمش بازگشته است و آرزو داریم زودتر این اتفاق برای تیم ما هم بیفتد و حضور قلعه‌نویی را روی نیمکت شاهد باشیم. 

مربی گل گهر درباره غایبان این تیم گفت: یونس شاکری که یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و اصلی‌ترین مهاجم ما بوده برای مدت طولانی در اختیار ما نیست. او دچار آسیب از ناحیه رباط صلیبی شده و برای او آرزوی سلامتی می‌کنیم. مسیح زاهدی را هم به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداریم. با این حال ما برای یک بازی فنی خوب و درگیرانه آماده هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار