تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ یک فوتبال برابر حریف خود به برتری رسید و استقلال ملاثانی به تساوی رضایت داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ۲ تیم استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه از هفته ششم لیگ یک کشور جام آزادگان به رویارویی با حریفان خود رفتند.

تیم استقلال ملاثانی که در کرمان میهمان مس بود با گل به خودی زودهنگام بازیکن تیم مس از حریف خود پیش افتاد، اما در ادامه با دریافت یک گل به نتیجه یک بر یک رضایت داد. این تیم با کسب یک امتیاز با ارزش از این دیدار خارج از خانه به اهواز باز خواهد گشت.

همچنین استقلال خوزستان دیگر تیم خوزستانی لیگ یک با سرمربیگری سهراب بختیاری توانست در ورزشگاه تختی اهواز با ۳ گل فرشاد جانفزا، مهدی مومنی و بهروز بارانی در نیمه دوم سه بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست بدهد تا مزد بازی خوب و حساب شده اش را بگیرد.

استقلالی‌های خوزستان موقعیت‌های بیشتری روی دروازه شاهین بوشهر خلق کردند و حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

از نکات مهم دیدار استقلال خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر دریافت کارت زرد سهراب بختیاری زاده در نیمه دوم بود.

سهراب بختیاری سرمربی استقلال خوزستان پس از بازی بین این تیم و استقلال ملاثانی گفت: پس از برد در بازی‌های گذشته آرامش خوبی در تیم برقرار بود و همین مسئله موجب شد تا وضعیت را به خوبی کنترل نماییم.

او افزود: اگر منصف باشیم نیمه اول موقعیت زیاد داشتیم و آن‌ها نیز ۲ موقعیت بسیار مناسب داشتند، ولی ما در نهایت توانستیم در نیمه دوم از موقعیت‌ها استفاده نماییم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.