مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق شمال کرمان برگزار شد

نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان همزمان با مانور سراسر کشور، اقدام به اصلاح روشنایی معابر شهری در کرمان و شهرستان‌ها کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نیرو‌های اجرایی و فنی توزیع برق شمال همزمان با سایر شهر‌های کشور، طی مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق، با حضور ۱۳۲ نفر از همکاران فنی، در قالب ۴۴ اکیپ عملیاتی در سطح شمال استان برگزار شد، اقدام به اصلاح و تعدیل روشنایی معابر شهری در کرمان و شهرستان‌ها کردند.

محمد محسنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت با بیان این که تامین روشنایی شمال استان کرمان با توجه به وسعت جغرافیایی و تعدد معابر، سهم قابل توجهی در انرژی مصرفی استان دارد گفت: به منظور کاهش مصرف برق در این بخش به شکلی که خللی در روشنایی مورد نیاز شهروندان به وجود نیاید طرح تعدیل روشنایی معابر انجام گردید.

او افزود: امروز نیز با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و به منظور آماده سازی شبکه توزیع برق برای ورود به فصل سرما، همزمان با مانور سراسری در کشور، وضعیت روشنایی معابر شهری، بوستان‌ها و فضا‌های سبز و همچنین تابلو‌های تبلیغاتی، بررسی و روشنایی‌های مازاد، تعدیل و نقاط آسیب دیده، ایمن سازی شد.

محسنی در ادامه به شاخه زنی درختان موجود در محدوده شبکه‌های برق در این اقدام فراگیر اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری شهرداران کلیه شهر‌های استان و شهرداران مناطق چهارگانه شهرکرمان، شاخه زنی درختان موجود در محدوده‌ی شبکه‌های برق انجام شد.

او هدف از شاخه زنی را جلوگیری از خاموشی‌های ناشی از برخورد شاخه‌های شکسته شده درختان در اثر بارش برف یا طوفان با شبکه‌های برق اعلام کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در پایان از هم استانی‌ها خواست با توجه به کاهش دمای استان و استقرار هوای سرد با مصرف بهینه برق و گاز خدمتگزاران خود را در تامین برق پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار